Ödet eller slumpen?

Helt sjukt...
Han står i kön på bion Rigoletta, brevid mig....
Han går på samma film som mig......
Han sitter på samma rad som mig......
Innan jag åker hem möter jag Han....

Dagen efter är Han i Täby centrum SAMTIDIGT som mig.....!
Står och tittar på skor, Han kommer upp bredvid mig och tittar på skor han med....!

Hur kan man se en person som man aldrig träffat tidigare så många gånger samtidigt och alltid i samma situationer, otroligt, hur funkar det..?
Ödet eller slumpen? Sjukt skumt är det iallafall! nästan lite läskigt enligt mig...

Hmm..sitter och funderar....                                                              
                                                      
image196
Ja vet...fantasilös bild, men...


                               

                      
                                                              

Kommentarer
Postat av: saga

lite fräckt men läskigt som du säger..

2007-07-16 @ 00:52:19
URL: http://necessites.blogg.se
Postat av: Anna =)

jao visst är det..lite småkul också kanske :P

2007-07-16 @ 01:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0