Ska vi plocka...

Nyss vart ute och gått en morgon/förmiddags promenad med mammsen! :D
En sak som vi insåg under promenaden var hur dåligt flås vi har, man borde ju skämmas... :P Fast det var ju uppförsbacke hela tiden, så då har man nått att skylla på iaf! ;)
Träffade på en familj i skogen som var ute och plockade blåbär, själv kunde man inte sluta plocka blåbären längst med stigen, det är ju så himla gott, dessutom har jag hört att det är bra för blodsockervärdet...! =) De ni!

Nu har jag stått ute i trädgården och käkat körsbär från vår kära körsbärsbuske Berit i ungefär en kvart, shit man är ju proppmätt nu på alla bär i magen! med kärnorna i munnen försökte jag pricka grannens katt, men det gick åt pipsvängen, nu har de istället fått ett hundratals körsbärskärnor liggandes på deras tomt.... ops, sorry....:P
så tacka mig om ni får en hel körsbärkoloni på eran tomt! :P

Ska vi plocka körsbär i min trädgård,
Du och jag, tralalala...!

image177 <-------- Mums, försvinnade gott! :D

Nu måste jag gå och göra mig iordning, ska få besök från *hela tjocka släkten, GRYMT Kul!
Man får ju hoppas på att vädret blir bra så man kan grilla... :S

Om du var en blomma och jag var en ko,
skulle jag äta upp dig, för du är så go' ! ........
var tvungen.... :P

Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Tyvärr Berit, men min King Richard i min trädgård slår era cherryberrrrryyys.. så... *LIPA* på dej du !;D

2007-07-12 @ 17:31:50
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

Eh typ NEJ!? hell no att din jäkla King Richard slår min Beirut...No no I don't think so...! ;D

2007-07-12 @ 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0