Skrajset det blev....

Sitter här nu, är ensam hemma, just sett en skräckis...HJÄLP va skraj man är...blev ju inte bättre av att man nyss hörde dörren knarra.....vänder blicken bakåt hela tiden för att titta så ingen är där... Huuhh önskar att man inte var själv just nu....kan inte bror komma hem snart :/
Bäst att tända alla lampor i huset.....vill inte låta mörkret ta över, då blir man mörkrädd istället...

Nej nu ska jag gå och gömma mig under täcket och tända en ficklampa.... :P Fan kom på att jag måste gå ner och borsta tänderna först....eller vänta? Ligger det inte några extra tuggumin kvar i rummet...hoppas... *svälj*

Godnatt....

image162

Kommentarer
Postat av: I killed my mother...

Anna, jag står bakom dig just nu, om du vänder dig halvt om ser du min kniv blänka till..Va inte rädd..jag ska bara skära ut ditt hjärta, mohhahaha ! xD
(störd humor I knoooow)

2007-07-10 @ 00:15:46
Postat av: Rädd SKIT... :O

*Svälj*...ehh ok..asså..jag bli lite..rädd nu vettu.. SNÄLLA GÖR MIG INTE ILLA!! :O:O RUN BIATCH, RUUUN!! xD

2007-07-10 @ 19:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0