Tisdag

Mjo..har inget för mig så varför inte sätta sig här å skriva lite snabbt om vad som hänt....
Alltså...det har inte hänt ett skit, har börjat känna mig lite snuvig och insekterna är överallt nu, har en pytteliten fluga som kryper runt på benet, nyss mosade jag en tvestjärt på altanen och plockade en fästing på Melvin..! :O Har redan mött två av de absolut värsta insekterna öga mot öga, nämligen tvestjärt och fästing....finns inget äckligare, bara bärfisen kvar då! Huuh..känner redan hur jag får rysningar bara när jag nämner namnet BÄRFIS...urgh :S

Försökt att sola lite, gick inte bra till en början, stora moln täckte solen hela tiden..varmt...kallt...varmt..kallt så höll det på, till slut gick jag in och prövade lyckan någon timme senare och då gick det bra minsann, sol HELA tiden, me like, så nu är man lite småröd om kinderna!
Är bara så trött och seg, vet inte vad som hänt...?

Dessutom har jag blivit beroende av en egentligen helt värdelös serie, eller enligt mig så är den rätt så bra..bara det är den visas samtidigt som barnprogrammen klockan 9.45...men det är ju liksom en ungdomserie från Australien (står det iallafall), så jag tittar på den..jag är ju ungdom så.. inget olagligt i det! ;P Adam Saunders är ju så söt...gå inte att undvika :D  
Heter förresten Blue Water High, ni kan ju kolla på den vettja! ;P (går också 18.45..eller var det 19.45?)

 image258 <------ Naaaw

Hittade också Eriks skolkatalog idag..ALLA i familjen har letat efter den, inklusive jag, i flera veckor nu, undrar inte om månader...Hittade den på mitt sängbord...lite pinsamt läge. Självklart ville man ju inte avslöja det så när mamma frågade mig vart den låg svarade jag: "I Tidningshögen i datarummet...! 
Sista dagen på Juli idag också..gosh är snart skola igen.. :S

Nepp nu har jag varken tid eller ork att sitta här...ska ta mig en dusch och slappa lite i myskläder! 
Ikväll är det en kopp te och Morden i midsommer som gäller för min del!

image259 HASTA LA VISTA BABY!

 
Klicka för mer information om detta ordspråk! Bästa sättet att förverkliga sina drömmar är att vakna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0