Trött...

Idag har jag varit trött...blev lite sent igår, gick inte och la mig förens 03.30, fast jag får skylla mig själv. Anna, jag och Emma hade en rölig kväll, vi kollade på Alladin...haha vi är så söta, vi älskar nämligen låtarna i den filmen, grymma! :D Blev lite förvånad...för Alladin är ju fan snygg fast han e tecknad! What i guy! :D
Tittade även på Jalla Jalla, Emma mobbade mig bara för att jag tycker Fares Fares är lite småcharmig, bara för hon vill ha sina BadBoys med uppåt kammat hår! haha... :D

Iallafall, som sagt så har jag varit trött...blev jättesur på mig själv, var nämligen så att jag följt en topplista på MTV som heter MTV-classics top 50 som har hållt på några dagar nu och idag var det finalen! :D
Jag började kolla när de räknade ner från 25 idag, så jag satt där och diggade och va fast besluten om att jag skulle titta klart tills jag fick veta vem som vann denna lista, var ju så nyfiken! =)
När det sedan kom till nedräkningen av de tre bästa la jag mig ned i soffan och kollade, det gick bra fast jag var ju trött..nummer två var en dålig låt så jag valde att blunda en stund innan vinnarlåten var..och vad händer?? Jo jag somnar såklart! :S haha och när jag vaknar upp är det ett helt annat program på MTV. Kan ni tänka er, jag följde en topplista med 50 låtar, såg ALLA men missade den låten som kom etta! Haha så irreterande, kommer aldrig få veta vem som vann den där jäkla listan! men men life goes on... :D

Har vart inne och chillat typ hela dagen, fast nu ikväll följde jag med föräldrarna till Vaxholm för att strosa lite i stan och titta lite =) Har glömt bort hur himla fint det är där, jättemysigt verkligen, där skullle jag vilja bo! :D Åkte också förbi Eriksö-badet där man nästan alltid badade när man var liten, och där man köpte alla dessa "bugg" (tuggumin) med olika smaker, det var ju en tradition! :D Jenka var godast! 

Och tänk att det blev fint väder idag också, det som spö regnade imorse, nice då blir det grillen idag då!
Melvin verkar ha kommit in i en Jag-är-hungrig-ge-mig-mera-jag blir-aldrig-mätt period...hehe, han var såå uppkäftig imorse, så jag visste inte vad jag skulle göra. Först väcker han mig tidigt genom att bita och gnaga på mina armar, aj aj det är ju inte direkt skönt heller :P Sen är jag snäll och går upp för att ge han mat, vad händer då? Jo då ska han springa ner exakt samtidigt som mig nedför trappen, så jag håller nästan på att flyga och ramla :P
Sen får han, samt de andra kissarna varsin skopa mat och Melvin bara kastar i sig maten som om det vore för liv och död! pust...nu är han lugn tänker jag..men icke! :O sen ska han komma åt de andras mat som jag ställt upp på bänken med ett stort plastlock över...han försöker med hjälp av klorna få av detta lock för att komma åt maten...fick slänga ned han flera ggr därifrån, what a morning! :P
Så då tänkte jag: "Äsch det är bäst att jag släpper ut honom så han få springa av sig" Men även då kunde han inte uppföra sig, han kastade sig direkt ned i blomrabatten och förstörde massa blommor som nu bara hänger ned och är avbrutna...haha han inser inte att han inte är så liten som han tror.. :P
Men han är ju underbar <3 :P

Men nu ska jag inte sitta här och dega mer, måste göra nån nytta :P
Hasta La Vista Baby! :D

   <---- Tjockisen <3
Vaxholm! Mina framtida boplats (eller inte) :P

Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Nej vad typiskt att somna just då! :D fy fan, hahaa.. men jaadu.. som sagt life goes on ;D
As söt katt du har :D

2007-07-01 @ 23:04:10
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

Joo det var ju lite jobbigt :P hehe...
Mmm han är en gullig filur den där Melvin! :D

2007-07-03 @ 11:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0