Vad är det för datum..? Jusste den 25/7 !

Vart ute på en promenix med Anna, var som alltid trevligt! Försökte få Emma att följa med, men hon var tydligen ute på sitt landställe och roade sig, sen ska hon åka till Gotland den svikaren :P Filmkvällen då? ;P Lite avis är man kanske...
Jag och Anna var ute i en timma och bara gick och gick, man riktigt kände hur fläsket brändes bort ;D Typiskt också att det började regna i mitten av promenaden, men vi bestämde oss att trotsa det envisa regnet, så vi fortsatte att gå med regnet piskandes i ansiktet..! som tur dröjde det inte så länge innan det slutade. =)
Snackade om lite allt möjligt, bland annat om en liten hemlis som vi inte kan avslöja för då kan en viss person få veta det och då är hela grejen förstörd! :P Men vi är så uppfinningsrika minsann! Gillade iden med partyhattarna :D Nää nu har jag redan sagt för mkt! :O Let's talk about something else...

Just nu har jag suttit ett tag och kollat på olika resor, riktigt drömmer mig bort till medelhavet när man sitter här inne och regnet hänger i luften...måste börja skrapa ihop lite pengar till nästa års resa...finns bara ett sätt att få ihop dessa pengar: BÖRJA JOBBA! men vart? Aja det ordnar nog sig, får jobba järnet av mig i stallet tillsammans med Emma :D för mocka skit det kan jag minsann...!

Pallar inte att skriva mer, inte så mkt att berätta...
Men vänta! Jag måste berätta en jätteskum grej som hände igår innan jag skulle bädda ner mig själv i sängen..
Joo jag satte på radion, där spelade de en gammal klassiker av någe slag, "Mmm bra låt"  tänkte jag... sen spelade de ytterligare fyra andra låtar "Aaa bra dessa med, I like"  så jag dansade vidare i rummet :P Helt plötsligt kom den första låten som de spelade när jag satte på radion: "Jaha va skumt, men det är väl bara nått tillfälligt fel eller nått..." så jag brydde mig inte särskilt mkt.. Efter den kom dock den låten som hade varit efter den innan och de andra tre låtarna! :O Så höll de på hela tiden, dessa fyra låtar spelades om och om igen...!! Nojig som man är stängde jag av radion, så jag tänkte inte mer på det utan jag låg en stund och läste (vilket jag inte fattar varför jag gjorde, kommer inte ens ihåg vad jag läste för något men..) Sen innan jag skulle gå och lägga mig (på riktigt) så tänkte jag: "Äsch jag kan lyssna lite på min mp3-radio" Självklart var det samma kanal som slogs på och vilka låtar var det som spelades? De där fyra låtarna som innan, om och om igen! :S Lite creepy var det allt! Va gjorde de i den radio-studion undras? :P
Kanske var lite svårt att hänga med? Men jag är inte så väldans haj på att förklara saker så tydligt.... ;P

Nää alla pysar, nu ska jag gååå, fint väder blev det nu också, bäst att passa på att vara ute i värmen medan den varar, Here I come sunny day! :D (Jag vet att min engelska är lite knakig...)

PussHej! <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0