Vill Ha!

Jag vet att jag låter girig nu...men det här är en lista på lite saker jag GÄRNA skulle vela ha just nu, so give it to me!:
(OBS de kommer inte i ordning, numrerade det för det skulle se lite snyggare ut :P)

 image214
1. En snygg jacka som denna står högt upp på listan just nu. Visserligen vet jag att det är sommar just nu, men man vet aldrig när kylan sätter in, dessutom är den ju kortärmad så, det kan ju funka i alla lägen!

POOL
image216
2. En pool på tomten, hmm det vore inte dumt...! :D Men som sagt...dream on Ana det kommer aldrig hända att du får en pool på din lilla plutt tomt...

BRASILIEN
image217
3. En resa till Brasilien skulle man ju inte tacka nej till...gosh dit vill jag och shaka lite samba!

DRINK
image218
4. Nu när man sittar här i sommarvärmen, vill man ju inget annat än att ha en somrig drink att släcka sin törst med, så den får vara med på min "Vill-ha-lista"!  ;D

SKOR
image219 
5. Dessa skor skulle inte jag tacka nej till....

SINGSTAR
image220
6. Detta spel måste jag köpa, SingStar! Vore inte dumt att bjuda hem ett par polare och rocka loss därhemma! Typiskt att man inte får en bra sångsröst på köpet...

DERAS KLÄDER
image221
7.Tvillingarna Olsens kläder! :P Man blir ju grymt avis, vill också ha deras kläder, de klär sig ALLTID så snyggt...hm, men har man pengar som dem så....

HAVRE-MOPPE
image222
8. En alldeles egen pålle, skulle ju inte sitta helt fel...! Synd att man inte hade tid och pengar bara ;P Men en vacker dag så...! :D

Till sist.....

CHOKLAD
image223
9. God choklad som denna kan vara svår att motstå, mums vill ha...! ;D Men nu ska vi inte vara onyttiga här! :P



Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Tyvärr kan jag inte ge dig något av det här.. Men du kan få ärva min tandpetare?

2007-07-23 @ 13:33:19
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

Nähä..va besviken jag blev nu..JA! Jag kan fundera på den där tandpetaren, vilken årgång är den på? Det vore en sann ära.. =)

2007-07-24 @ 14:21:37
Postat av: Erika ! :D

Bra,besvikelsen gick över där hör jag.. :P Det är en från Gustav Vasas tid.. :) han använde den i slaget mot bryssel i början av 1700 - talet. När han var där i Waels.. Rena kapet, just for you ! :D

2007-07-24 @ 21:37:56
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

That's real stuff you're talking about! :D Jag kommer över till dig med Gurras gamla springare och hämtar tha tandpetare då! great! :D

2007-07-25 @ 13:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0