You and Me

Klockan tickar, hoppet finns
Jag sluter ögonen och minns
Tårar faller som aldrig förr
Ser oavbrutet mot min dörr
Varje gång det hörs ett ljud
Så tror jag att han kommer in
Det ropar inom mig
 

Tiden rusar men inget sker
Allt känns som en evighet
Färdas alla söderut?
Vet att väntan snart är slut
Älvor dansar i skymningen
För han kommer snart igen
Och han minns mina ord
 

Du förblir som min själ och mitt liv
Du är mitt andra jag
Och jag saknar dig så
Du förblir som min spegel bild
Du är mitt andra jag
Kan du någonsin förstå

Att detta gör så ont

image113

Förrsten tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Det gör jag!

image114


Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Nån som gått å blitt kär? ;)

2007-07-07 @ 17:40:04
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

Haha, tja kanske man kan säga ja! :P eller inte?..vet inte riktigt..! :P

2007-07-08 @ 00:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0