Bilder från Parga! :D

                              
Min första lunch!              Parga town                     Parga! 
              
 Hamnen                          Utsikt                              Söt liten kattunge!
               
Från vår balkong          Valtos Beach                   On the way up
    
Fint!                                      Tour train
          
Uppe i slottet                Tour Train                      Jag på kvällen!
       
För mkt ouzo?           BananaSplit!                Utsikt över Parga!
          
mamma med Ouzo     Jag och Gorgeus        Jag och killarna från albanien
           
Vårt hotell

Oj, det blev lite många bilder, men det var så svårt att välja vilka jag skulle ta så det fick bli så här många... :O see ya!              


Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Vad brun du blivit ! :O Fiint!
Och var håller den där ena grabben från Albanien sin hand ? ;)
Nej,men grymt avis blir man ! :D

2007-06-19 @ 18:05:38
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

nja såå brun e jag inte, men brunare iallafall! :P jag vet lite långt ner kom handen! men som vi sa: "händerna har också behov!" xD haha.. nu fattar jag inte är du avis på att jag åkt utomlands eller att jag fick ha hans hand "där"?? haha.. ;)

2007-06-20 @ 11:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0