Flum-skriveri på natten :O

Min dator blir visst också trött, hm trodde inte att de kunde känna trötthet..surrar och har sig när det blir natt, väcker ju hela familjen.. :O hörru dator, du får sluta snarka! det blir ju pinsamt värre annars, you need to work a little bit more you know, I'm not finish with you..

Skulle ju sett the ring 2 nu, men usch jag blir bara för nojig av sånna filmer...ja menar, vem tror inte att Samara ska stå bakom dörren eller dyka upp i spegeln efter man sett en sån film? Dessutom ligger pappa i sovrummet bredvid och snarkar, bara det ljudet av hans snarkningar gör ju en mörkrädd...
Nepp då är det bättre att tillbringa tiden vid datorn innan läggdags...

Gud jag måste byta låt på datorn också, spelat samma låt flera gånger nu...Erik som har mixtrat med inställningarna så att ALLA låtar står på repeat..mina föräldrar undrar alltid varför vi spelar samma låt hela tiden, men det beror ju på den där repeat inställningen. Synd att man har så noll i IQ att man inte kan fixa det själv, men jag kan försöka... Om ni undrar vad jag lyssnar på just nu, så är det en låt med One Republic, grymt bra faktiskt... :P (men det är väl lite ointressant för er kanske :P)

Hahha nu skriver jag bara för att jag har så tråkigt och inte har något annat å göra...klockan är ju snart ett på natten, fan man kanske skulle hoppa i sängen egentligen..men orka, varför inte vara uppe istället? Man får ju bara hoppas på att inte Samara dyker upp i Tv:en snart....AHHH 7 DAYS!! men det är nog lungt.... (biter på naglarna) :O 

Får inte glömma att leta efter min bussremsa innan jag går och lägger mig bara, slarvar ALLTID bort saker, att jag aldrig lär mig...jag menar som jag skrev tidigare, att jag hittade en tröja efter ett halvår på "rymmen" så låg den på golvet i min garderob under en hög med unkna väskor... hur lyckas man med det? Typiskt också att brorsan tagit vårt gemensamma sommarlovs-busskort, alltid att han ska ha det först, no I dont like... :P

Ooo..nu rörde det sig nere i trappen :O hjälp....men åh, det var bara pappa som snöt sig..puh, blev lite skraj där...
Nää den här bloggen kan jag ju inte publicera...pinsamt..men det kommer sluta med att jag gör det endå, jag lovar.
Pappa: Anna är det du som släckt utebelysningen här??
Jag: *svälj*...eh ja det kanske det är...!?
Pappa: Va?
Jag: Ja, det är väl jag då, kom kanske åt lampknappen?!!
Pappa: Ja för här var det svart!

Ofta man går upp mitt i natten och frågar sin dotter om det är hon som släckt UTEbelysningen, vad spelar det för roll om man är inne och ska sova? Vad har min pappa har för ideer? :P men jag förstår att han vill att den ska vara tänd, så stolt som han är över den lampan :P haha man riktigt såg hur det glittrade i hans ögon när han köpt den...men den är fin, ett riktigt kap där pappsing! ;)

AJ, att myggen lyckats komma in också, blev nyss biten på kinden av alla ställen, skit kul att ha det bettet där, kommer se ut som en mega-finne! :P kommer ihåg tidigare kommentarer från kompisar: JÄVLAR vilken finne du har där i pannan Anna! Jag: Hmm..det är annars ett myggbett! De: Hahah jaha haha! Jag: Jättekul, tack! :D 

Dags att byta låt igen...få se, det får bli Brick an Lace :P aa det får funka!
Men nu ska jag sluta skriva....börjar bli lite flummigt...

Godnatt och sov sött från en nattuggla!
(försökte hitta nått som rimmade på sött..men det gick ju inte att hitta nått bra ord)

image71Zzzzzzzzzzzz..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0