Första Dagen på Sommarlovet! =)

Nu vet jag inte riktigt varför jag skriver ett nytt inlägg..men jag hade så tråkigt bara :P
Första dagen på sommarlovet...känns faktiskt inte som det är sommarlov, but it is!. Igår tex. tänkte jag: "Fan nu måste jag tänka...vad har vi för läxor till nästa vecka??"
Men det är ju igen skola nästa vecka, jag har bara såå svårt att fatta :P

Innan jag gick och la mig igår kväll öppnade jag mitt fönster, för mitt rum var stekhett (jag slår vad om att man kunde steka ägg på mitt golv) såå det var skönt, och jag tänkte: "aa äntligen kan jag sova!" Och det kunde jag! Men plötsligt vaknar jag upp på natten av att min katt Den Odugliga Melvin står ute på mitt fönsterbläck (mitt rum är på andra våningen, sådet är en bra bit ned) och skriker hej vilt på skatorna som vid det här tillfället var asförbannade på honom! Haha fan man får ju skämmas för katten, tur att inte grannarna hörde hans sjönsång! xD
Va bra nu fick jag det sagt! =) 

Idag har jag känt mig allmänt irreterad, vet inte varför menj ag borde inte vara det för det är sommarlov och på måndag åker jag ju till Parga! men så var det iallafall..kanske fått solsting, who knows? :O
Varit en sväng till Tebban med päronen, de behöver ju också komma ut ibland! :P Köpte mig två bikinis, because I need to look hot on the beach! :D haha men min knasiga mamma gjorde lite bort sig, hon öppnade fel omklädningsrum när hon skulle ge mig en annan storlek, hörde från "hytten" bredvid: "ehh ursäkta? men nu har du kommit fel tror jag?" och sen mamma: "nämen ursäkta, jag trodde min dotter var inne in samma omklädningsrum som förut!" 
Jo men mamma, det händer att man byter omklädningsrum när det man hade förut är upptaget! xD
Pappa har köpt en digitalkamera by the way! :D fast han verkar har lite svårt att förstå sig på den. Hörde hans kommentar nyss: "Jag fattar ingenting, allt står ju på engelska!"  suck... :P

Snart ska jag åka till Lekiz (inte för att jag ska leka) och träffa Jenny, brorsan jobbar där idag också, han jobbar fan jämt nu för tiden :P He's a moneymaker, men det är väl positivt..
Jenny och jag ska handla litegranna, sen ska vi möta Alex, Sandra och Fredrik. Hoppas de gillar Åkersberga! :P Eller som Fredrik säger: "Det är säkert värsta sunkigt i Åkersberga" Nu ska det bli ändring på den kommentaren!

Men nu ska jag gåå...måste nog ta en huvudvärks tablett, skit att jag ska få huvudvärk nu, första dagen på sommarovet!
Puss & Kram Skumbanan

image20  <----- Min pinsamma katt Melvin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0