Hakuna Matata - det är ord som e bra!

Hmm... vet inte varför jag skriver ett nytt inlägg nu, men nu gör jag det iallafall, no return :P klockan är ju bara 13.15 på dagen, men vad finns å göra när det regnar ute? Usch ska nog dra till ica och köpa en bunt trislotter, måste vinna pengar så man har råd att åka till nått varmare land, här kan man inte vara!
men det är nog inte någon bra ide, sist jag gjorde det vann jag inte en spänn, trots att jag köpt tio lotter....mamma däremot köpte EN samma dag och vann 75 spänn! Gud, varför hatar du mig? :P

Just nu är jag ensam hemma och gör inget annat än stirrar, Erik jobbar (trots att han spydde imorse!?) mamma blev lite förskräckt och sa: "Tänk om det är pga. av kycklingen vi åt igår!?" Erik svarade lugnande: "Nää men spyan var typ klumpig med en massa färgglada saker i"... haha kan man få en bättre beskrivning?
Mamma o pappa är någonstans ute och flänger... =)

Nää men jag skriver nog mer ikväll, då har jag nog mer att skriva om, förhoppningsvis... :P Nu ska jag gå ner och käka lite havrepuffar and take a hot shower! :D (duscha stavas väl så? nu blev jag osäker.. Ebbe hjälp mig!)
Peace to everyone :D

Så nu önskar jag från mig till er alla, en riktigt bra dag! 
Pusshej <3



 "Who doesn't long for someone to hold                                 
who knows how to love you without being told
somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone?"

     image56
                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0