Here comes the sun! :D

JA! äntligen har solen kommit tillbaka, trodde ett tag att slutet var nära... :P
Sitter här vid datorn igen, klockan är 18.10 ska snart äta..mums..tror att det skulle bli något spanskt på menyn idag :D Har ont i huvudet också..damn, not good. Beror säkert på mina sömnproblem häromnatten, låg bara och stirrade, blä...fast det blev ju lite sent också efter mitt, Jessies, Erikas och Alexs dirty talk på msn, haha men men...snäll nån spärra in oss, vi e sjuka! xD

Idag då..vad har man gjort.. JO, jag har varit till Täby centrum och shoppat loss lite, så nu är man pank och inte orkar man sommarjobba heller, kan höra mammas tjat i tankarna: "Men Anna allt handlar inte om pengar utan om livserfarenhet"  jovisst :P egentligen är jag konstig, har hela tiden klagat på att det inte är någon sol och nu idag när det väl är sol är jag INNE och shoppar..shit, whats wrong with me! :S :P
Brorsan åkte till stan istället, själv blev man total dissad av honom när jag frågade om jag kunde hänga med: "nää..asså det är nog lättare om man är själv.." haha jo men man behöver ju inte hänga efter varandra som katt och råtta man kan gå själv lilla bror! :P tss..bara ännu en dålig bortförklaring!

Resten av dagen har jag bara chillat i solen, jag och mamma låg och schtekte i varsin baden baden, så nu är man lite rosig om kinderna =)
Låg också ett tag på gräsmattan och myste med min katt Majsing...men det kändes lite jaa..hur ska man säga, obekvämt? haha alla som gick förbi bara glodde på mig, kände mig lite väl ut tittad...så jag fick helt enkelt resa mig upp, borsta av allt katthår och gräs och gå in ett tag..så nu sitter jag här! :P det har jag folket att tacka för!

Nää jag är tråkig idag..har inget att berätta om, så jag får helt enkelt sätta punkt här (liksom hör bara på det där ordvalet: "sätta punkt här" hur tråkigt är inte det?!)
Förresten här är några (då menar jag NÅGRA) bilder från midsommar, jag var ju hemma, så det är ju inte världens underhållande bilder om man säger så! :P

Förresten lyssna på låten "Nothing lasts forever" med Maroon 5...den är sjukt bra! Älska.. <3
Men nu ska jag sluta innan jag tråkar ut er alla helt, dessutom ska jag själv gå å glufsa i mig lite mat :P mohaha
Pusshej <3

       

       

Överst från vänster: 1). Alla samlade, pappa, jag, Erik, brorsan Robban och hans son Cameron =) (mamma tar kortet) 2). Midsommartårtan, härligt goood (skickar receptet till er om ni vill, you have to taste it!) 3). Cameron spelar piano (The new beethoven? yeah I think so!) 4). Cam har kul med vagnen, pappa livrädd att han ska ranla i dammen! :P 5). Ehh.. :P ja det där är min pappa! 6). Cam på midsommardagen, vid lunchen =).

Skit att jag inte hade bilder från kubben..tjejerna ägde över killarna, yeah! men aja... :P Ha det gött! =)


Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Håller med dej ,spärra in oss innan de spårar ur xD
nej,va söta bilder ! :D myyyys!

2007-06-24 @ 18:53:44
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: AnaBanana :D

haha bra att du håller med iallafall :D innan det spårar ur? känns som det har spårat ur redan..haha jag menar... :P aaa jag ska väl inte säga för mkt :P

2007-06-24 @ 23:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0