Snart ska jag gå och lägga mig men....

....först måste jag ju skriva lite i min blogg, för sen kommer jag inte skriva förens om en vecka, för imorrn ska jag och mammsing ju till Parga/Grekland och schteka! :D
Idag har jag känt mig som en utskitet äppelskrutt, efter gårdagens natt/morgonpromenader men Alex och Jenny. Haha fan va kul vi hade då, medan de andra sömntutorna låg inne och sov! :P jag och Alex fick dock ångra att vi inte tog skor på oss (knasar som går barfota mitt i natten!) för fyfan va ont man hade efteråt, men vi brände bort pizzan och prinsesstårtan iallafall! =) Vi gick också till Jennys gamla skola och gungade lite, fan alla bilar som åkte förbi måste trott att vi var några stackars ungdomar som blivit utslängda från någon fyllefest eller nått och virrade runt på gatorna.. xD
Seriöst jag sov nog 1-2 timmar den natten, trodde jag var jättepigg och höll skenet uppe, men så fort jag kom hem däckade jag på sängen och vaknade av: "Anna!? Anna!! Ska du ha någon lunch eller!?" orkade inte, men reste mig upp endå med den där äckliga Vaknar-Upp-Mitt-På-Dagen smaken i munnen... :S

Senare cyklade jag till stallet för att rida en extra gång i dressyrspecialen. Väl där träffade jag en massa sköningar bl.a Emma (går i samma grupp) vi pratade om allt möjligt och mobbade (tyst för oss själv då :P) en "tant" i våran grupp som är 43 år men ser ut som hon är typ runt 60, fan stackare hon kan inte ha det lätt :P
"Emma och jag vi är goda vänner"

Träffade också syskonen Sahlström, Loppis och Amanda, det var alldeles för länge sedan, så grymt att träffa de två igen! =) 
Emma och jag fick äran att rida två helt nya hästar idag, jag hade Maximilian och Emma hade Laurell. Va så kul för Emma har en gammal klasskompis som heter just det i efternamn, kul och komma hem till sina föräldrar och säga: "Jaha idag så red jag Laurell
Men det gick bra, vi är ju bäst! :D 

På kvällen var det sista gången man åt svensk färskpotatis på en vecka, sen ska man till Grekland och käka feta pommes frites istället (nerå jag hoppas verkligen att de har mer att erbjuda :P) så jag njöt verkligen av potäterna! Har packat hela kvällen, bättre sent än aldrig! mitt i allt stök han jag även slinga mitt hår till en ljusare variant, Yeah I Like! så jag säger: "Farväl brunett så hett och välkommen blondin så fin!" =)

Men nu måste jag nog gå och sova litegranna, ska typ upp halv fem imorgon, yeheess va kul! :S men det är det värt för att komma till Grekland och softa =) haha brorsan däremot får slita häcken av sig i skolan (tycker synd om den pöjken) Dessutom vill han nog ha datan av mig nu, känner hans blickar...men ni får väl ha det så bra här hemma i Sverige, because tomorrow I'm goin to Parga! :D
Måste gå och sova....säng, säng, säng, sova sova, sova....hörde mammas röst nyss: "Men Anna gå och lägg dig nu !" ja lilla mamma jag ska... 
Peace out see ya later! (kommer med bilder från Parga sen! Don't miss it!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0