Täby!! :D

Yo! Idag har jag varit i Täby centrum med Emma tha maan and AnaBanana numero dos :P
Åkte in vid 12 tiden, grymt att träffa de två igen! :D Trodde att det skulle vara fullt på bussen men icke, var typ bara två till personer, så det var ju nice! =) 
Började med att käka lite mat på donken, mm det smakade gott. Jag tog en sallad, Anna och Emma suckade djupt åt mitt matval, enligt dem så är donken utan hamburgare ingen donken..haha men jag åt burgare igår så jag ville variera lite :P
Höll på att sätta ett salladsblad i halsen när jag började skratta åt Annas kommentar angående min sallad:
"Hm, jag tycker att salladen hade lite snålt med pasta...eller?" Haha det var inte ens pasta det var ostbitar, efter jag förklarat det sa hon: "Jaha, men det såg ut som klippt bandspaghetti!" xD sköningar!

 

 

Överst från vänster: 1) Anna och Emma på bussen till Täby. 2) Min goda sallad. med sk. pasta-ostbitar i! 3) Emma gör den kända "Martinsson-blicken" xD fast den är ju bättre på mig då! :P 4) Anna njuter av burgaren! =)

Men iallafall efter den utsökta måltiden gick vi runt i Täby och försökte hitta nått kap (menar då av kläder :P).
Vi slog vad om att vi skulle se någon från den gamla klassen..men nähä så blev det ju inte, alla var borta :P
Emma och jag hade svårt att stå stilla när det körde någon tung dunkar låt i radion, so we started to shake in the store! Haha folk får tycka va det vill om det...men usch va kul det var, men jag känner att jag måste träna upp mig lite när det gäller den där dansen, börjar tappa tekniken efter alla lata dagar :P but I'll work on it :D
Så man kan säga att vi dansade oss igenom affärerna :P Emma och jag blev lite paffa när anna inte hittade så bra i Täby....Va så kul när vi skulle gå till Mcdonalds, Anna sa: "Men då går vi till mc-donalds först då och äter så vi har det gjort (så började hon gå åt helt fel håll, inte ens i närheten av vart det ligger) " Emma och jag kunde knappt hålla oss för skratt: "Haha annars ligger Mcdonalds, precis här nedanför oss" Anna: Jaha gör det? Aaa jag hittar tydligen inte så bra här!" hehe nää det märkte vi :P Så jag och Emma var lite småskeptiska när Anna skulle ge sig av på egen hand... "Klarar hon det här?" Men vi kom på att det ju finns många stolpar i centrum att krama ifall hon skulle komma vilse! :D vilket hon inte gjorde heller... :P

Vi alla hittade något att köpa, så det var ju lite lyckat! =)
Glömde säga att Emma skrämde livet ut mig när jag stod och provade en tröja, Jag stod och granskade mig själv i spegeln och plötsligt märker jag att nån har huvudet innanför draperiet till provhytten...det var Emma som tittade in....Shit va skraj jag blev! Schysst liksom där står man halvnaken och posar framför spegeln, TACK Emma! xD Blev så rädd att hon hann få en dunk i huvudet av mig, men så går det när man skrämmer Annsing...ja och ni alla vet kanske redan hur lättskrämd jag är .. :S

Innan vi tog bussen tillbaka hem så tog vi en varsin Mcflurry cornetto choklad, jag ville at tde skulle smaka den, för den är olidligt god, mumma! :D Stackars Anna fick en "chokladmustach" av chokladsåsen...Emma och jag är så taskiga också så vi sa ingenting förens hon ätit klart...vi brast ut i skratt också, såg så roligt ut! :D Anna blev lite nojig efter den där choklad insidensen att hon hela tiden frågade: "Har jag fortfarande choklad runt munnen? är det verkligen borta??" :P

Sen åkte vi bussen hem, back to Åkersberga! <3
Pratade gamla minnen..haha så kul.. Bland annat om en gång när Jag, Emma, Anna och Hålle gick hem från skolan :P Jag och Emma garvade hela vägen och då menar jag verkligen HELA vägen från skolan och hem, Hålle blev lite förvånad och sa: "Ni två är ju sjuka, nu har ni garvat hela vägen!" :P haha...
Eller en annan gång när Anna gjorde ett jätteroligt läte, jag och Emma missuppfattade som vanligt detta läte xD sen va skratteriet i full rulle igen, dessutom skrattde jag så mkt att jag cyklade ner i diket xD aa gamla goda tiden :D

Nu ska jag ringa till Anna och Emma, my two homies :D de ska komma till mig och sen ska vi fetta upp oss framför en bra film! :D är nämligen ensam hemma hela kvällen och natten lång! :D härligt!

Men ha det bäst! :D Pusshej!

 

   

   

Överst från vänster: 1) Emma väntar otåligt utanför provhyttarna! :P 2) AnaBanana "numero dos" provar kläder. 3) Mcflurry cornetto choklad! 4) Glupska jävlar! :D 5) Anna & Emma gör sina bästa posar! :D 6) Järngänget! =) 7) ..and them again.. 8) Men fy AnaBanana inte tafsa! xD


Det här ska vi tyvärr fetta i oss.. :P

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0