Välkommen till min nya blogg!

Jaha så har man en blogg...inte för jag gjort en med fri vilja, utan en person vid namn Erika Fröberg tvingade mig, men det är lungt, detta ska nog gå bra (inte)... ;)

Ska berätta lite om igår, för då följde jag nämligen med Erika till Gröna Lund efter skolan (skrev egentligen om det igår, men bloggen var tydligen inte i sitt bästa skick då.. :O).
Iallafall..vi höll knappt på att komma in dit överhuvudtaget, var trafikkaos, dessutom ar det proppfullt på våran buss och lika varmt i den som i en finsk bastu..var bara riset som fattades. Stod en man jättenära oss, kändes som han stod och j*ckade mot våra ben, men annars var allt bra! Huvudsaken var att vi kom fram till grönan iallfall! =)

Erikas kompisar: Jeanette, Kalle (vet inte om han stavas med K eller C, anyway) och Fredrik var redan där och busade. Första gången jag träffade dem, men de var ashärliga! Tummen upp för dem! :D
Vi hann inte åka så jättemycket men det blev: Lustiga huset, kärlekstunneln, popexpress (my favourite), berg-och dalbanan..men man får inte glömma min, Erikas och Fredriks dans with the clownWomen, yeah vi shaakade på bra där! =)
Innan jag åkte hem var jag tvungen att köpa ett fota på mig, Erika och Fredrik när vi åkte ned för den flygande mattan i Lustiga huset, finns bara ett ord för det fotot: Klockrent, men lite psycho var det allt! =)

Åå så till idag..ja vad finns att säga..
Underbart väder SOL, SOL och mera SOL :D Skönt att vara hemma från skolan och bara chilla. Har vart en sväng till Täby centrum och shoppat litegranna, hittade en tröja, ett linne och en klänning! så det var ju lite kul...
Nu är det bara två skoldagar kvar till SOMMARLOVET, härligt! Och på måndag ska man åka till Grekland och bränna upp sig ;) Stackars brorsan som inte får lov förens en vecka efter mig! (mohaha) ;P
Men ha det bra everyone out there! See ya! :D


  image3
Ge mig sommarlov!


Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Gud vad härligt du skriver :D satt å garva xD åh, jaa.bilden.. omg.. kan inte se den utan å börja garva :D haha, och the clownwomen, yeah baby shake it xD
<3

2007-06-06 @ 18:48:40
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: Annsing

yeah I now!:D haha fan det där fotot alltså, ni två blev ju helsköna! mne fan jag mår dåligt av att se mitt ansikte, har tejpat över en pappers smiley över den! :P hehe..I wanna shake my ass like the clownwomen!XD

2007-06-06 @ 19:03:43
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Erika ! :D

Hahaa, nej du & Fredrik blev helsköna! jag blev åt helvete xD men allså alla blev ändå klockrena :D ingen som såg fullt notmal ut liksom :D
haha, men anna då! :D du ska jue show the real you ;)
Hahaa, the clownwomen in mah heart foevvah! peace! ;)
E så avis att du ska te greklan oxå, biatch! :D <3

2007-06-06 @ 21:41:08
URL: http://eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0