Vilken Het dag! ;D

Eyy yoo everyone!:D
Idag har det varit hett (inte för att jag är de, utan för det har varit soligt);P. Jag är så smart också att ta på mig värsta eskimådressen med jeans och hela köret, but I survived! =) men svettigt blev det!
Vart skola idag, sista dagen before the big day, nämligen skolavslutningen! Var egentligen helt onödigt att vara i skolan för vi gjorde typ inget, det enda var att lämna tillbaka böcker och käka glass hela dagen. ALLA lärare bjuder  på glass, fan man kommer ju bli smällfet snart på alla man proppar i sig!
"För det är GLASSSIGT, GLA-GLA-GLASSSSiGT!!" XD

Jag, Mona, Erika, Jenny, Fredrik, Alex, Sandra, Jessie, Sofia, Rose och Kamilla (shit det var många!) gick too tha fruit park på våran lediga tid! vi hade med oss kameror och fotade hej vilt in tha park! Alla föräldrar till barnen måste trott att vi kom från psyket eller nått...för våra poser var inte direkt "barnvänliga" :P
Jag och Alex prövade att äta myror som Mowgli gör i djungelboken och fa detv ar faktiskt gott, det var som en syrlig smak som vattnades i munnen (okej nu börjar det gå för långt)
Till lunch fick vi pannkakor som NÄSTAN alla andra torsdagar..och vad fick vi till det..jo nämligen ytterligare en glass, men jag avstod :P och då fick man höra från Sofia: "Anna, du helt dum i huvudet!?" haha trevligt Sofia, trevligt! XD

Innan jag lämnade sklan för sista gången detta skolår städade jag ur mitt kära skåp. Där hittade man en massa skit bla. ett par stövlar (har seriöst inget minne hur de hamnade där :O) dessutom hittade jag en hel bunt med lunchkuponger. Jag som trott de sista veckorna att jag haft slut på dem eller att jag blivit bestulen. Men nu vill jag säga till alla utsatta: Förlåt att jag tiggt kuponger, ni ska få tillbaka dem en vacker dag, I Promise! :D

På bussen hem höll jag och Jenny på att dö av värmeslag, inte en liten gnutta fläkt fannas det i det vraket till buss, men vi klarade turen utan att få bestående men:P
(Looking for some hot stuff....)

På kvällen red jag (snälla missuppfatta det inte) hade teddy, han är en fin pöjke ;)
Men nu är jag trött efter den turen! och nyss kom brorsan hem efter fotbollen, fan nu kommer han knuffa undan mig från datan, var så säker på det! Den DIVAN!
Men ha det bra allihopa! IMORRN ÄR DET SOMMARLOV! <3<3<3<3<3
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Erika ! :D

Hahaa, fattar inte att ni käka myror :O
SOMMARLOV IDAG DÅ, WOOOHOOO! :D

2007-06-08 @ 10:11:12
URL: http://eckis.blogg.se
Postat av: Annsing :D

haha nää men allt e till för att ätas, ja menar tänk om du hamnade på en öde ö? Then you have to eat from tha nature! :P JA, GUD VA SKÖNT DET SKA BLI ME SOMMARLOV! :D:D Tack för det här skolåret! =)

2007-06-08 @ 18:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0