We bringing Sexy Back ;)

Shit vilken kväll man hade igår! :D:D GRYMT KUL!
Var nämligen på Justin Timberlakes konsert i globen...fullsatt var det, i globen liksom, snacka om stämning det var!
Innan jag åkte in för att möta Erik vid tekniska (han var i stan med nån..flickvän kanske?? :P) skjutsade mammsing och pappsing mig till Mcdonalds för att käka nått before the show. Tänkte: "nää nu måste jag vara lite nyttig....hm...inte Mcfeast...inte Bigmac...äsch, det får bli en sallad, en ceasar sallad! Duktigt Anabanan.... :P
Jag verkligen slängde mig i den, satt en tant och farbror mittemot mig, haha de bara glodde, trodde säkert att jag aldrig sett mat förut, kände hur dressingen gletade runt munnen, sexigt... Efteråt proppade jag munnen full med tuggummi...åå snacka om att man fick ont i käkarna, but I needed to smell fresh! :D

Mötte sedan brorsan vid tekniska för att sedan ta tunnelbanan till globen, jag är inte så värst haj på den gröna linjen...men vi tog ju rätt, eftersom vi kom fram! det var proppat i vagnarna, man stod nästan tryckt mot dörrarna och hoppades på att de inte skull åka upp så man skulle falla ut, det vore ju inte så kul å missa den konserten genom att falla ner på spåret, nää var fast besluten att det inte fick ske! Framme vid globen steg ALLA av: "åhh va kul ,tänkte jag..." tappade nästen bort brorsan i folkmassan, hade behövt ett sånt där rep som Ronja och Birk hade i ronjarövardotter för att inte tappa bort varandra i dimman :P "Please Ronja give it to me!" 

Inne i globen virrade vi bort oss i jakten på våra platser, men vi hittade den trots allt! :D
Bakom oss stod ett helt gäng med fjortisar, Eriks blick såg inte sådär jätteglad ut när de började skrika! xD stackare... Våra platser var asbra, yehess, men helst av allt skulle man ju velat stå på the dancefloor, nere vid scenen å shaka lite, me det var åldergräns på de biljetterna, 20 år..fan...om ett par år, då ni!

Innan Justin kom uppträde Natasha bedingfield, det var sådär, men alla väntade på Justin, vi väntade....väntade... och väntade, till slut kom han å jäklar vilket drag det blev, SÅ HÄRLIGT! :D:D Han körde alla låtar på sin nya skiva + nästan alla på sin gamla, dessutom vat Timbaland där, kunde inte bli bättre!
Åå jag som först tyckte att de där fjortistjejerna överdrev, märkte sedan att jag blivit likadan..haha jag skrek och tjoade som en galning och sjöng med i texterna...och brorsan då, jag fick seriöst en chock..haha han var också helvild, skrek och sjöng (man riktigt kunde höra hur hans stämma brast :P) Vi stod upp och diggade på bra där. Var kul när Justin sa på svenska: "Jag har lärt mig lite svenska...men...den är SKIT!" haha på sådär charmig brytning. Och efter pustade han ut och sa: "That took me 2 hours to learn!" =)

Efteråt var man helt hes och hörseln var lite nedsänkt, men orka bry sig om det, efter en sån konsert! :D snacka om att man somnade bra den natten :D skulle inte förvåna mig om jag i somnen sjöng: "I bringing Sexy Back, yeha! ;)"
Imorse vaknade man iallafall upp med hans låtar på huvudet, sittar fortfarande och nynnar... :D

Men nu är det en ny dag, så jag funderara på vad man ska hitta på.. :P Schteka lite i solen kanske, jag måste ju hålla kvar solbrännan..
Men vi hörs allihopa!

Puss och Kram Skumbanan! :D

           
Tvillingarna <3           inte så bra bild..        Het... =)                  Biljetten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0