Apocalypto

Har nyss sett en väldigt bra film med brorsan..
Mamma var med till en början och kollade, men hon somnade stup i ett, så hon gav upp och gick och la sig...
Filmen vi såg var Apocalypto, och den var verkligen spännande, satt flera gånger och kisade med mina ögon medan brorsan satt bredvid och puttade på mig: Men titta nu Anna! haha...

Vill bara rekommendera denna film, för den var verkligen sevärd! :D
Dessutom blev jag fullkomligt kär i huvudrolls innehavaren Rudy Youngblood, han var verkligen en hjälte! ;D Cooling...

Men nu ska jag inte sitta här och tråka ut er, ska gå och lägga mig, min katt stör som försöker hoppa upp i garderoben men misslyckas hela tiden, haha han fattar inte hur stor och klumpig han egentligen är.. :P
Nyss hade han ned ett DVD fodral i backen och från brorsan rum hörs nu: Men Melvin lägg av! Ska du busa nu!? Varför ska du alltid riva ned hela huset för att få uppmärksamhet..!?
Melvin i ett nötskal..

Godnatt med er alla!

image680 image681
Ett par bilder från filmen...
image682

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0