Be careful what you wish for..

Tjillevippen!
Idag har man inte gjort SÅ himla mycket, men lite har man hunnit med trots allt! =)
Klockan 12.30, efter att jag hunnit slänga i mig lite av mammas goda tomatsoppa, gick jag upp till den bekanta busshållsplatsen för att möta Anna, vi skulle nämligen ta oss en promenad till stallet så jag kunde mocka lite åt lilla Loverboy! =) "Det ska bli spännande att komma till en ny miljö" påstod Anna, som i vanliga fall är van vid svettiga innebandyhallar.. xP oja skiljer sig ju en del om man säger så.. =) Härlig promenad och underbart vinter väder! Vi snackade på om vårt vanliga och även lite oseriöst prat fick även komma emellan ibland..
Åhh TACK btw, Anna, för att du höll min mössa i ett så pass bra skick när du lämnade tillbaka den till mig idag! Även mössan är väldigt tacksam ska du veta! 

I stallet var Anna lite av en soppborste-hållare medan jag mockade på i mitt vanliga tempo, sen visade jag även runt och vi hälsade lite på pållarna, speciellt snälla Nimbus, men Gullene var way to big for Annas kind.. :P Vandrade sedan hemåt..Mucho gracias för sällskapet AnnaPanna! =)

image737 image738
Nimbus och Gullene..! Sötisar..!

Sen har man även vart på Friskis idag med en annan grym tjej, nämligen Emma! =)
Jag kom lite sent så jag stressade in för att betala, kastade av mig skorna och ramlade klumpigt in i omklädningsrummet for a change.. =) 
Körde först mag och ryggträning, för att sedan ha spinning i 45 minuter..Of course klarade vi det galant och till min förvåning klarade jag spinningen bra utan att få ett utbrott av astma, kanske är det jag som börjar bli mer vältränad! :O HOPE SOOO!! ;) Jag kunde knappt hålla mig för skratt när en man som också körde spinning slängde med hela huvudet av inlevelse.. xD och  gjorde ifrån sig underliga ljud, haha..

Väntade på Emma som skulle duscha och basta efteråt, själv skulle man en sväng till stallet igen, så det gjorde inget att man var lite äckligt svettig när man endå skulle få lite hästdoft över sig.. =)
Ringde en inte allt så glad mamma som stod i kö på ICA, gick dit för att hjälpa till med packning och bärhjälp av kassarna =) Mina händer höll på att gå av på vägen till bilen.. "Åhh jäkla kassar..! muttrade jag för mig själv..
Åter till stallet, skötte lite på Love och bäddade om i hans box... =) stackarn som har fått en balltramp också.. :(
Gav honom en krya-på-sig-puss på mulen.. <3

Hoppas ni får en trevlig LÖRDAG!                            
Puss på er alla..!

Btw är det bara jag som tycker att min pappa är knasig? Jag menar hör bara vilken historia han tog upp vid MATEN:

"Det var en gång två bajskorvar som stod och försökte såga ned ett träd.
Plötsligt kom en diarre och frågande bajskorvarna:
- Behöver ni hjälp? men de svarade bara:
- Nej, det här är bara får hårda grabbar!"

Haha, vaddå tappa aptiten liksom..! xD

             image736

Kommentarer
Postat av: Alfonso Ribeiro

Got any Tom Jones CDs? I just need to bust a move!

2007-11-24 @ 20:02:53
Postat av: Anabanana :D

Mohaha hell no, I'm sorry Alfonso but I don't have any Tome Jones CDs.. xD Men går inte Smurfhits bra då? :O Classic!

2007-11-24 @ 20:57:08
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0