"Eller huuuur tjejeeeeeerrr!?"

Klockan är nu 20.30, har en halvtimme på mig att skriva blogg, för sen börjar efterlyst på TV, och det får man INTE missa, även om hela min familj klagar på det "eländiga" programmet, men hallå?! jag tycker det är bra! :D

Värsta sovmorgonen imorse, började inte förens klockan 10.10 eftersom englskan var intälld, ska man jubla? Som vanligt måste man göra bort sig innan man kommer till skolan, såg av någon anledning inte busstaket när jag skulle slå mig till ro på bussen, dunkade i huvudet så det small i hela bussen, alla vände sig om och stirrade på mig, en svärande ungdom med ömmande skalle, kul.. (inte) :P

Började dag med lite estetisk verksamhet, visade sig bli en pina, på planeringen stod det att vi skulle arbete med att skulptera lera, men min hjärna blev HELT nollställd..hade INGEN aning på vad jag skulle göra, dessutom var temat: Rörelse, hur sjutton man lyckas göra "rörelse" av en fet stel lerklump?? Aja, tänkte först Harry Potter på en åskkvigg, men den iden rann givetvis ut ur sanden, för jag menar hur lätt är det på en skala 1-10? haha xD
Satt mest och tittade på de andras skapelser, Fredriks droppe, Alex träd som förvandlades till "Kokos sista önskan", Jennys fina skiss och Sandras fina val.. :D Usch man fick ångest när alla andra jobbade på..

Lunch sedan, pannkakor, mums, blev dock lite besviken på att det inte fanns keso, men men... :S
Mattanten "Super-Nanny" verkade vara lite smått förvirrad som alltid, skulle nämligen hämta tre pannkakor åt Alex som inte ville hämta själv pga att han redan hämtat ett antal gånger och ville ej göra det igen, så snäll som man är ställer man upp, men anyway...Jag gick fram till henne och bad om tre pannkakor till:

- Ehh njaaa tre pannakakor? Vet inte om det går, flera klasser ska ju ha..
- Men aha, då tar jag två då!
- JA två funkar!

Hon räcker mig tallriken med de två pannkakorna på, och säger:

- Huvudsaken är att du blir mätt!

Haha men då skulle hon ju gett mig tre! :P Aja, ibland undrar man ju... :P
Efter lunchen var det svenska med Jean, läste om Noaks ark samt snodde godissnören från Fredrik som vi hade tävling med, "Vem som kunde äta upp den snabbast without hands" förlorade det gjorde jag.. :( Vann gjorde Jessi! Grattis grattis över en ärofylld seger, respect yaaoo!
Sen hade vi prov i projekt och företag, inte för jag tror att det gick speciellt bra för nån men, jag gick ut först av alla, de andra "vågade" tydligen inte gå ut för det ville inte råka ut för Anders hemska makt.. :P

Åkte sedan hemåt, Jenny var inte på något vidare humör i början, svor och spottade åt skolan och alla läxor å prov, men jag fick henne på bättre humör när vi köpte bananer i kiosken i Danderyd..samt pratade en massa sjuka minnen :P Alla i busskön blev nog störda av vårat skrattaanfall.. :P Lugnade ner oss på bussen, satt mest och lyssnade på musik och hade vår traditionella allsång..!

Hemma har jag bara slappat, spelat TV-spel, haha jag är lite barnslig I know, hittade ett gammalt hästspel: "Riding Stars" haha oj va kul det var! Men jag märkte att jag blev lite hemsk mot den stackars TV-spels hästen när den vägrade eller rev hindrena: "Men jävla hästjävel!" det trodde ni inte om mig va..? :O Den hemska sanningen.. :P

Nu ska jag ned och kolla på efterlyst, five minutes to go, hell yääh jag hann! ;D

Pusshej! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0