Eyy yoo..

Hade ingenting för mig, så jag tänkte att man kunde skriva lite blogg..
Drömde en massa helsjuka drömmar som vanligt, kommer inte riktigit ihåg vad nattens dröm handlade om, gårdagens dröm var iallafall om snöbollskrig på en skolgård, helmysko..kan vart därför jag försov mig, nockad av en snöboll är inte å leka med, not even in the dreams..

Har ätit lite frulle och kollat på top ten at ten på MTV, som idag var en massa låtar med Britney Spears, haha, man kommer verkligen ihåg hur stora hits alla hennes låtar var: Born to make you happy, Opps I did it again, sometimes, mfl.. Och hur himla glad man brukade bli när man fick en av hennes singlar eller skiva i födelsedagspresent eller julklapp, vet inte om jag skule bli fullt så glad idag om det låg en brittan-skiva i min present, men som liten så juuublade man jue..! ;D Samtidigt som jag åt frukosten kom min katt Melvin och började fjäska på som aldrig förr, kan det vart mat han var ute efter? I think soo...! :P Dessutom kom han precis utifrån så vårt rena golv samt vora vita stolsdynor har numera ett dussintal tassavtryck på sig, efter Melvins upptäcksfärd ute i leran och slasken...hehe..

Nu ska jag hitta på något annat, ta en dusch maybee...Bäst och passa på nu när alla andra är inaktiva i familjen, mamma sover för hon ska ut å jobba inatt, pappa soffpotatar sig i sängen och läser någon roman som heter Silver-masken, och bruur är lekfarbror på Lekiz, jag lider med honom... xP

Dessutom såg jag "Se upp för dårarna" igår, inte så väldans bra, men helt ok, missade dock filmen "The good girl" med Jake Gyllenhaal som jag velat se..aja..kommer förhoppningsvis fler chanser.. :S

image711   image712
Såg....                                                              ....men missade...

Idag blir det stallet och Friskis å Svettis med Emma, burn daa fat! :D

Pussiluss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0