FREDAG YIHHAA

Idag var det TUNGT att gå upp, det är bara att erkänna jag satt uppe alldeles för länge igår kväll, dessutom väckte man väl hela familjen av allt "knarrande" på övervåningen, tacka vet jag enplanshus.. :P
Klockan ringde 05.30 och jag satte mig upp i sängen kvickt som attan, för jag lovar, annars skulle jag falla bums ned i sängen igen..Blev överlycklig när jag till min förtjusning hittade en oöppnad brieost i kylen, yees frullen var räddad..Satt och mumsade medan katterna satt nedanför min stol och tiggde den sista skinkbiten som befann sig på min smarriga macka.. =) Istället släppte jag ut dem så man kunde få lite lugn och ro.. =) nice..

Tog mig en varm dusch i lugn och ro, det är det enda som är positivt med att gå upp tidigt på morgonen, man får ha hela huset för sig själv...Ingen bror som klagar på att man duschar för länge, ingen mamma som tjatar om vilka kläder man ska ha på sig och ingen pappa som ständigt frågor vilken buss man ska ta.. :P hehe..

Stressade på mig kläder och smink medan jag sprang runt för att samla in alla skolpapper och böcker som låg lite utspridda här och var i huset, dessutom panikletade jag efter min mobil som var spårlöst försvunnen, men hittade den sedan under täcket av någon underlig anledning.. :P
Hann precis till min buss som gick 07.10, folk kunde inte undvika att slänga blickar på min fina klackskor som hade all möjlig blandning på sig, allt från lera och regn till gräs och halvruttna blad invirade runt klacken..jag ska nog asfaltera hela åkern inom en snar framtid.. =) nää men jag gillar naturen.. xD
Satt och tränade på svenskaprovet under den 40 minuter långa bussresan, medan jag ibland satt som paralyserad och stirrade ut på den trista miljön..
Ovanligt lite folk på tunnelbanan idag, how come? Fick stå ut med att en konstig kille satt och glodde på mig under hela resan, tur för honom om att han gick av vid östermalmstorg, dessutom var det skönt att alla kostymnissar gick av där, lite mer space in da vagn.. =)

Första ämnet var Engelska, stackars Sandra blev retad av Ebbe, genom att bli suktad av att säga: "Det är Freeeeedag idaaag!" men hon lyckades bra! =)
Alex och jag gjorde "give me five" och jobbade sedan på bra på hela lektionen, eller när Ebbe så iaf.. :P Jag läste någon bok som heter: "The boy that called it" eller nått, fattade inte så mycket och undrade ständigt varför ordet "Mother" hela tiden stavades med ett stort "M".. ?? :O Ebbe var snäll idag som inte pekade finger åt mig som han brukar xP..Han tycker ju jag är: "Anna-Virr-Panna.." säger bara en sak: VILKEN KOMPLIMANG! :D

Sen var det matte, höll på att dö av uttråkning när vi räknade skala, dessutom gick mitt lila hjärthalsband sönder när jag skulle haffa åt mig min mobil som Sofia så snällt snott.. :P TOPSECRET! :O När vi hade gjort alla övningar vi skulle satt jag och lyssnade med ett halvt öra när Sofia och Rose diskuterade om hur de skulle skjuta ned alla fjortisar i Huddinge.. :P Och hör och häpna! De fick även Fergie att skratta! xD fast han försökte så gott som möjligt att dölja det.. :P busted! :D

Åhh sen mumsig lunch, åt vegetarisk idag, någon wok med grönsaker.. =) rättså ok..Satt med Jenny, Sofia, Mona, Fredrik, Rose och Alex.. =)
Jag, Rose, Fredrik och Alex hade skoj åt våran diskussion om fjortisar och deras push up BH:ar samt hängande att använda till valjakt, ni fattar.. xD sjuk humor I know.. :O

På rasten satt man med Rose och Alex och kollade på "Ensam Hemma 2" på Alex data =) Vi satt mest och sa: "AJJJJJ!!!" åt de klumpiga tjuvarnas misslyckade inbrottsförsök då de fick tegelstenar i huvudet och andra saker som elektriska stötar, vaddå nio liv? xD
Sen var det Djurskydd som gällde, usch hängde inte alls med, min hjärna var alldeles för inställd på svenska provet, satt mest och hade panik över alla Annelis anteckningar som jag av någon anleding INTE hade..! Satt och skrev av som en galen kossa på grönbete, av ren PANIK det vill säga.. :P

Prov sedan, frågorna kom som en chock...satt helt nollställd under en del av tiden, men sen började pennan glöda som bara den..Slutade med att jag satt ensam kvar och skrev, tillsammans med en otålig Jean som var rädd att bli inlåst i skolan..:P så ungefär klockan 15.30 var jag klar! :D Martinssonare är ALLTID sist? fan är vi så tröga? :O
Åkte hem alldeles själv, vid T-centralen hoppade till min förvåning min brorsa på med två från hans klass, eftersom det var värsta rusningen och smockat med folk såg han inte mig, även fast jag typ stod BREDVID! xD ville inte ropa heller för då skulle jag väl skämma ut mig för hans polare så jag knep mun.. :P
Men nu här hemma mobbar jag den stackaren för hans dålig syn, jag menar huuuuh? Går sånt att missa..? xD Söt..

Mitt messande med bror:

Jag: Haha TÖNT, jag såg dig allt på tunnelbanan :P
Bror: Jaha! :D Och du hälsade inte ens bitch :O
Jag: Nee men västa pinsamt juue.. :P du skulle skämmas för mig..haha ;) ni stod typ bredvid mig och märkte ingenting, hallå tröttsamt?!
Bror: Haha nej tveksamt! Okej det var ju konstigt att vi ej såg dej..
Jag: Jo det är sant..! Hmm det var illa bror..

Och helsike vad kallt det blev då! :O imorse tog jag på mig värsta vår outfiten för att det var typ 7 plusgrader men när man ska åka hem börjar det snöa så man höll på att frysa händerna av sig på väg till huset.. illa :O Nu har jag dock tinat upp en aning efter ett antal timmar framför brasan, hehe näjdå..:P

Nu ska vi snart äta lite mat, mums blir beställning från pizzeria idag! :D GOTT! :D

Ha det BÄST! och en trevlig Fredag! :D <3

image730
Många slängkyssar från mig! (Old pic)

Kommentarer
Postat av: Zlatan Ibrahiovic

Hey babe! Take a walk on the wild side! :P

2007-11-23 @ 21:11:26
Postat av: Anabanana :D

Hell yääh babe! ;P

2007-11-23 @ 22:00:55
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0