Go'kväll och välkomna..

Vad är en Måndag kväll utan lite fika med te och bulle samt Prison Break på TV?
Okej här har du svaret: Ingenting..

image719
Mums, känn er suktade people! :D

image720
Vad är Prison Break utan Wentworth Miller?!

Lite annat gott och blandat innan jag går och lägger mig:

- Höll på att reta ihjäl brorsan genom att kittla honom, ROLIGT, det hela slutade med att han också skrattade åt det, I knew it! xD
- Vår katt Mevin har kommit tillbaka, aww lilla pojken, han undrade nog varför vi blev så överdrivet glada av att se honom, han tänkte bergis: Men snälla matte och husse, tagga ner nu för fan..
- Pappa blev inte så glad på min telefonräkning, antar att jag röstat LITE för mkt på Idol...men nu när Chris åkt ut är det ingen mening att rösta längre så..chillabree papi..
- Försökt via msn att få Hille å snacka om sina hemlisar, men den skiten knep mun totalt, gaahh nästa gång jag träffar honom då jäklar ska jag få ur ett å annat.. :P
- Diskuterat resor med Emma.. =) Möte imorrn at my place..!
- Gjort samhällsfrågor, duktig flicka..! :D

Men nu ska jag nog gå och lägg mig, min pappa påminde mig och bror nyss, vi båda satt som uppslukade av ett beroende framkallande spel som går ut på att bygga höghus, finns att hitta på facebook..! :D han vann om man säger så..
"Ni måste gå och lägga er! Tänk på att ni måste sova ordentligt...!" Hörde man pappa ropa nedifrån, så nu är det dags, bror har redan gått och sussat, bara lilla jag kvar..

Men Godnatt med er!
Imorrn har man sovmorgon till klockan 9.40 (denna gång har jag INTE kollat fel på schemat) skööönt... =)
Puss...

Kommentarer
Postat av: Romeo Montague

Nothing but the sweet lips of a tender woman can brake through me!;D

2007-11-20 @ 17:52:43
Postat av: Anonym

Haha va gulligt! ;D Vem är du btw? :P

2007-11-20 @ 18:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0