Gråt inte lilla vän..

Hejhopp alla glada!
Idag har det varit en skitdag i skolan om jag ska vara ärlig, dålig stämning, förbestämda platser, hemska ämnen..
Skönt var det dock med sovmorgon, började inte förens klockan 9.40 yihuuu! :D kunde där med ta den sista 624 som gick från min hållplats..najs..Pallar inte å berätta om resan tid, too tired to remember yaa know..
Men en sak kan jag berätta om en helskum kille i min ålder, han hade seriöst problem med att tåget stod stilla i en sekund, han bara reste sig upp, gick fram till dörren där jag stod och verkligen spejade ut, glodde verkligen, som om han skulle se något utanför på spåret, vilka knasiga folk det finns.. :O

Första lektionen var matte, illa, Ylva hade placerat ut borden och man fick inte själv bestämma vart man skulle sitta, kunde inte hålla tyst utan klagade högt över att jag fick sitta själv OCH längst fram..men sen fick man som tur sällis av Fredrik och pratglada Sandra H, aww :D Vi var inte så himla seriös med matten, första lektionen och allt, då kan ni förstå, pratade en massa om gamla minnen, trevligt trevligt, Ylva gick runt som en kontrollant och höll koll på varenda minsta lilla grej..jag GAV upp geometrin..suck, varför denna matte? av Ylva får man endå samma svar: "Men matte är JÄTTEKUL det är ju som Supermario!" då har hon nog aldrig spelat Supermario, för det är hejdundrans mkt bättre! =)

image721
Typ mina kunskaper i matte..

Idrott, boxning med Sofie, det tog kol på mig, astman fick liv, usch kan den inte bara försvinna :S Var taskigt nog tvungen att lämna Sofie som fick bli assisterad av Elin istället, jag orkade verkligen inte, resten av lektionen satt jag och kollade på medan de andra boxades för fulla livet, vilken underhållning! ;P
Vid lunch idag bjöds det på kycklinggryta och underbart nog det goda "betong-brödet" snacka om att jag och Alex var först på det brödet, mums, synd bara att de hade dissat LÄTTA smöret, istället fick man fetta sig med Milda.. :O Idag var det också tydligen bananchips frossa i klassen, alla åt em massa bananchips som låg framma till filen, Anneli fick damp på Alex som gluffsade i sig hennes chips, till slut kom fredsmäklaren Anna (jag) och la mig i, slutade med att jag fick slava med att hämta en näve chips till Alex så man fick slut på det eviga tjaffset någongång.. xD
På lunchrasten tittade jag lite på introt till Alex och min film, Dexter (datan) var olydig, fy på han.. :O
Sen satt man med Elli, Sandra H och Sandra G ett tag och pratade om livets djupa frågor =) haha skönt att prata ut lite, men ett tag var man nära tårar när man tog upp sin gamla klass.. :( aja life goes on...

Teori i idrott om uthållighet, lyssnade inte så mkt, satt mest och stirrade ut på det gråa vädret genom fönstret, hade inte fått någon drömplats direkt (ni vet, inte välja själv) hade hamnat längst fram, längst in och bredvid en osocial och sovande Ferdinand..lycka? svar nej..men prata det gjorde man iaf inte...

Sista samhällslektionerna hamnade man OCKSÅ längst fram, men denna gång bredvid den alltid lika "muntra" Angie, oja.. :S men det gick bra,var inte på nått vidare humör så det spelade ingen roll, who cares, lite spännande trots allt.. :P Jobbade med massa frågor och diskuterade, kunde iknappt hålla mig för skratt när en viss person började läsa upp en massa japanska ord från sitt anteckningsblock xD
I halvlek sprang jag med Alex upp till receptionen för att köpa varsin macka..needed some energy.. =)

Stannade kvar en stund i skolan och rensade genom hela skåpet, i jakt efter svenska papprena, prov på torsdag,..hittade allt lite utspritt över hela skåpet, allt på sin plats.. xD bra jobbat..
Sällis hem av Fredrik =) Tappade ena örhänget vid Danderyd vilket gjorde att jag missade min buss, fan klantigt Anabanana..fick vänta ytterligare en kvart, suck hann dock köpa ett tuggummipaket å smaska på.. =)

image722
Alltid GOTT!

Bussen körde en extra guidad tur runt Svinninge idag pga trafikolycka, fick se en hel del nytt trodde jag, inte en lampa på hela vägen, kolsvart :P vaddå ingen civilasition? xD Jenny och jag berättade spökhistorier..buhhh!
Missade ridningen, BLÄ! :(

Nyss har tjejorna vart hos mig, Emma och Anna, gryymt! :D
Vi funderar på en ny resa till Zakynthos istället, får se vart det leder.. =)

Nu ska jag dricka lite te, sen blir det sova för min del..

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Arnold Schwarzenegger

Inte sitta bredvid den man vill på lektionerna? :O Seriös skola alltså:P
I`ll be back!

2007-11-21 @ 17:18:13
Postat av: Anabanana :D

Haha aa tyvärr så har man hamnat in daa serious school.. men aja inget att göra åt.. :P
Själv då pluggis?

2007-11-21 @ 17:59:24
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Arnold Scharzenegger

Me never went to school:(

2007-11-21 @ 20:12:49
Postat av: Anabanana :D

Arnold, what are you talking about? I don't get it? :O var du aldrig i skolan?

2007-11-21 @ 20:50:07
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0