Groooow

Tjooo! :D
Okar inte skriva så mkt idag, tänkte bara framföra ett par saker som Hille vill att jag ska säga:

- Sitter och pratar med han på msn nu och han är JÄTTESNÄLL!!
- Han är den BÄSTA grannen jag någonsin haft, you goo boy! :P
- Han har den COOLASTE cykeln i HELA "Berga hood"... :D

Så Hille, happy know?
Lite om dagen efter skolan då...Jag och Jenny fick åka roslagsbanan hem, var proppat med folk så vi fick stå upp och hålla balansen på den sjuhelsikes vingliga roslagsbanan, höll på att spåra ur ett hundratals gånger..
Vid Täby gick det på en MASSA elever från Åva och Tibble, I Like, hot stuff ;) mohaha...Dock blev det ännu trångare men jag och Jenny lyckades tränga ihop oss på ett säte..smidiga som vi e!

image743
Roslagsbanan for lajf, ojaaa...!

Hoppade av vid Hägernäs, my old hood! :P va pinsamt jag var typ den enda som gick av på den där sunkstationen, alla bara glodde när jag klumpigt reste mig upp och halkade ut på det isiga underlaget.. :O
Mötte mamma som kom med våran superflashiga volvo, haha äkta svennar eller vad? :O Åkte en sväng till Arningen, handlade gympaskor till min hälsofreakiga Friskis och svettis hysteri, ett par leggins och lite annat krims krams just for girls.. =) Sen hjälpte jag mamma pch handla på Willys, lyckades tigga till mig en banan och ett tuggummipaket..man måste ju passa på ju! :D Älskat btw att handla, påminner om när man var liten och sprang som en svans efter mamma och pappa i affärerna.. =)

Jag fick som jag ville med middagen ikväll också, mamma envisade om köttbullar, men jag övertygade henne att äta den välsmakande laxpastan som det var SÅÅ längesedan vi åt..och ja efteråt tackade de mig! :D
Bror somnade btw innan maten, stackarn att man kan vara så trött när man vart hemma en hel dag från skolan, bad bruuur, vi trodde han hade dött, men efter jag skakat om honom vaknade han med röda ögon och med påsar under ögonen och får fram ett förvånat: "Vaaaaa??" charmigt..
Nu är han lite nyklippt också, mamma har kört med häxsaxen, han frågade mig nyss hur det såg ut:
"Annorlunda" fick han som svar, inte det mest uppmuntrande svaret kanske...men.. :P

Ikväll blir det PRISON BREAK och the time som engelskmännen! JAAA...!

puss alla...

Ett par bilder från skolan:

image744
Jag och Fredrik är läskiga for a while..

image746
Knasen själv..
image747
Ana goes banana!

image748
Jag och Jenny! :D

image749
På väg to daa roslagsbana..!


Tack Jenny för bilderna! <3

image742

Kommentarer
Postat av: Nakne Kocken, Jamie Oliver

Sammon pasta!?!?!?!?! It even sounds repulsive! :P

2007-11-26 @ 20:41:55
Postat av: Anabanana :D

Ohh NOOO I'm sorry mr kockis...never meant to make you cry.. :O I hope you can forgive me..!?:P

2007-11-26 @ 20:53:52
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0