Idol, ett fredags måste!

image728
Idag var ju alla GRYMT bra i Idol, jag satt och headbanga som bara den
i soffan! :P Detta blir ett tufft beslut...men jag tror endå att Andreas får
se sig besegrad denna gång, jag menar han vill inte shaka loss ju...
Synd, för han sjöng ju grymt! 
Och Daniel vilken kille! :D Blev kär i hans första låt, den där police låten
ni vet, waay to good! Och tjejerna har verkligen visat vart skåpet ska stå,
vilket drag! Bästa Idol omgången NÅGONSIN! Men som sagt, synd att inte 
min favvo Christoffer är kvar.. :(
Det är bara att önska alla good luck! =) så får vi se vem som lämnar
idol denna gång..

Hoppas ni har en kanon Fredag! :D
See yaa friends!

Nu ska jag ned och skratta lite till Fredag hela veckan, dricka lite te och
självklart äta lite smaskig mörk choklad! :D Avis?

Två timmar senare 23.20 (Jag redigerar inlägget)

VAFAN! HUR KUNDE DET HÄR HÄNDA!? IDOLS BÄSTA ARTIST DANIEL ÅKTE UT!!
SKAMLIGT! HAN VAR BÄST! SKA INTE SER IDOL MER, PUNKT SLUT!
Hoppas man får se mer av kapten Karlsson!
Men lycka till, till er andra..! =)

image729
I hope to see more of you...! Sccchteek...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0