Ingenting

Hallå..Idag har jag vart på ännu sämre humör i skolan..vet inte vad det är som händer, känner mig bara allmänt dyster..skoltrött maybee? :/ JAG VILL HA JULLOV OCH JULAFTON!!! Ok, skönt att avreagera sig lite.. xP Let's move on..

Imorse var jag SÅ seg att komma upp från sängen, hade tänkt att ligga kvar och bara sova..men endå var det någon typ av kraft som drog mig upp, satt en stund i sängen med en hungersdesperat Melvin bredvid mig och bara stirrade in i väggen, att orka eller att inte orka, det är frågan...
Fick även idag upplysning av bror och mamma att jag skulle skynda mig at duscha:

Jag: Jag tar en dusch!
Bror: Ok, men skynda dig, stå inte därinne i en timme!
Mamma: Jaa Anna du får skynda dig, Erik ska iväg till skolan..
Jag: Haha jaa men ska inte jag också det eller?
Mamma: Jomen..

När jag hade duschat i tio minuter hördes den välbekanta knackningen på dörren...hade gärna stått kvar i duschen tio minuter till om jag fått, men då hade nog väggarna lukrats upp av all ånga.. xD
Isen och snön har nu försvunnit, den hemska åkern har blivit till en enda stor gyttjepöl, man kan inte göra annat än att hoppas att man kommer hel och ren efter den vandringen till bussen.. :P
Jusste måste tilläga att jag på vägen till bussen mötte min gamla mentor, även kallad "PiaPärlan" haha, AnnaPanna jag har bevis på att hon faktiskt fortfarande existerar! :O;P It's a miracle..!
Okomplicerad bussresa, ingen kö för en gångs skull och ingen chaffis som körde slalom mellan de vita sträcken på vägen, alltså helt perfaa! :D Satt mest och lyssnade på ballader för att tycka synd om mig själv, samtidigt som blicken var fäst på en scchnygging som satt och sov med huvudet lutat mot fönstret.. :P haha busigt..

Kom precis i tid till Djurskyddslektionen, även idag bestämda platser på lektionerna, satt bredvid Sandra H och Erika, höll på att göra bort mig totalt när jag började skratta åt Erikas och min diskussion om rymdhunden Lajka och att hon idag är en fossil ingjuten i en bergsvägg xD halleluja vilka ideer.. :P 
Fick en läxa om djurförsök..nu har vi mycket läxor, inlämningar och prov på gång vill jag lova..! :O
På elevstödet satt jag tillsammans med Fredrik, Mona, Jenny och Sandra..haha, jag höll på att få allvarliga skador på mina trumhinnor efter Jennys och Sandras galna utbrott..:P Slutade med att Trotte kom med en hjälpande hand: "Ni får dämpa er lite tjejer.." Men fick endå inte så mycket gjort på den lektionen.. :O

image723
Den söta rymdhunden Lajka, aww stackare, hur kunde man göra så mot dig?

Engelska stod sedan på schemat, satt enligt klasslistan, så man hamnade bredvid Alex och Jenny.. =)
Jag och Alex var verkligen JÄTTESERIÖSA under hela lektionen och jobbad skitbra! =) Vad gör man inte för att smöra lite för Ebbe och få upp sina snåla betyg? Vi läste om vatten, ok låter inte så betydelsefullt men om man säger det med detta namn så maybee: Dihydroxin monoxin, eller hur det nu var, I don't remember so well..men iaf lät ALLTID som man skulle säga Die Hard i början.. :P Knas..

Sen var det ÄNTLIGEN lunch och hör och häpna, jag och Sandra H var tystast under hela lunchen! =) säger som Anders: Sug på den ni! xP Jättegod pasta med skinka, dessutom frossade jag som vanligt i groddar, god for yaa health.. =) Jenny var som en unge i trotsåldern när hon tryckte ned gurkskivor i Fredriks mjölkpaket.. :O
Vandrade sedan tillbaka till skolan med Mona, Jenny och Sandra..

Sista ämnet hade vi NK med Jean the man.. =) Gjorde inte så mkt, vi fick en uppgift som verkar vara HUR komplicerad som helst, orkar inte.. :( Men nu till dagens höjdpunkt, vår mentor Sandra kom in och berättade att Anders sagt upp sig på vår skola! :D Ojdå blev lite för mkt klagomål tillslut trots allt..? ;P Ska bli skönt att slippa honom nu, först i Åkersberga och nu här, Anders kom igen nu, du har ett försök kvar! Yaa know, tredje gången gilt är det som gäller! ;P Spännande och se vem den nya läraren blir..Va lite komiskt när Sandra Standar sa till oss: "Kan någon berätta för mig vart ni ligger till i ämnet projekt och företagande, så den nya läraren vet vad som gäller?!" Men det roliga är att typ ingen vad vi gått igenom, så mkt har vi förstått av hans lektioner.. :O Jaja..

image724
Visst bli man glad av att Anders slutat? javisst! Bilden kanske inte förmedlar det i ansiktuttryck, men anyway you get it! ;P

Slutade sedan, SKÖNT! =) Sällis hem med Freddie, Sofie, Mona, Sofia och Jenny... Fredrik och jag var väl kanske lite väl antisociala när vi lyssnade på ett par låtar i hans och min mp3m var så illa att jag knappt märkte att vi kom till slussen och Sofie, Mona och Fredrik skulle hoppa av.. :O
Jenny och jag har pratat bekymmer med Sofia men  vi fjäskade även lite för en bebis, Sofia var lite väl på när mamma tillslut bytte plats av någon anledning :O:P
Jag mumsade på frukt vid Danderyd och Sofia klagade på vår buss strukturerade kö samtidigt som hon vinkade av oss.. =) Blanding av trötteri och flumeri på bussen hem, satte oss på de sämsta platserna med fallfärdiga stolar som bara gnisslade i svängarna.. :P

Nu är jag hemma, har gjort djurskyddsläxan och ska nu kolla igenom lite på svenskan.. =)
Ha det BÄST!

Pussiluss!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAH xD den där fossila hunden gjorde min dag ^^

2007-11-21 @ 18:45:35
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Haha xD yääh min med!

2007-11-21 @ 20:41:54
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0