It's true life will smile for you..

GODMORGON!

Precis ätit frukost, blev resten av mitt pizza bröd som jag inte åt upp igår, grymt god blev mackan, jag undrar om man kanske inte skulle ta och öppna ett mackfik med mamma.. ;P Ni vet byta karriär..?
Att det aldrig blir som jag tänkt mig! Imorse hade jag nämligen ställt klockan på 8.30 för att ha god tid på mig, ska nämligen åka en sväng till stallet innan Friskis träningen nu på eftermiddagen, men vad gör man?
Stänger av den jobbigt tjutande klockan för att sedan åter igen sjunka ned i sin gosiga kudde och somna om..Är inte det SÅ typiskt mig..? JO...

Mamma och pappa sitter som vanligt och försöker så gott de bara kan att lösa melodikrysset xD Just nu sitter mamma och sjunger Magnus Uggla: Då är man KUNG KUNG KUNG i baaaren!! haha... xD
Sitter och funderar vad man ska hitta på en Lördag som denna, förutom det planerade förstås.. :P Kallt är det också! 7 minusgrader, solen skiner, klarblå himmel och snö har det kommit under natten, hoppas den ligger kvar nu då!

Tjingeling..!

image731
My dream is to fly over the rainbow so high...
image732
Solen skiner på min tomt, nice..!
image733
Brrrr...KALLT! Asså om man kollar på den översta temperaturen.. :P 
image734
My hood from my window..! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0