Jahaaa va rooooligt

Godkväll! =)
Sitter har med magont och stirrar på en dataskärm, tänk att man inte har ett bättre liv.. :P
Idag har man vart en motionsfreak igen med gympa med Emma på Friskis, var värsta folk hysteri på Friskis idag, proppat med folk verkligen..Emma och jag hade svårt att hitta plats i omklädningsrummet, vi fick riktigt tränga in oss mellan en massa ryggsäckar och kläder, fy bövelen va trångt det var, men det gick trots förutsättningarna! =)

Jobbigt gympapass, var så trångt att man knappt kunde svänga med armarna, råkade nudda en tant med händerna, hon stannade upp och kollade på mig som om det var mitt fel.. :P haha här var det glada miner!
Efteråt var man sådär lagom äcklig och svettig, men med lite dricka blev man genast lite piggare, lite fräschare å lite bättre, ojaaa..! :D
Tack Emma för en väl genomförd gympapass, bäst..! :D<3

Nu ska jag inte göra så mkt hade jag tänkt...bara chilla lite...känns som det jäkla fiskbenet sitter kvar i halsen som jag åt till middag, men men lite te blir det nog bättre.. =)
Mumsad på chokadpudding, längesedan, pappa öste dock på med grädde så bror fick knappt nått xD..synd..

Men ha det bäst! 

Imorrn är det skola, everything goes back to normal.. :P

Godnatt

Dagens låt - Kate Nash - Nicest thing..

 

Kommentarer
Postat av: Zach Braff

Haha, kan ju inte vara kul att trängas på ett friskis pass:P
Mmm, chokladpudding, vad e det för lyx:P själv så fick jag paket glass..:(
Ses..

2007-11-18 @ 22:13:58
Postat av: Anabanana :D

nej nej..:P men är man bäst så e man.. ;) äter inte ni glass värsta ofta i din familj? :P men det är jue också gott :D men ok chokladpudding är lite lyxigare, går inte att förneka..:P

2007-11-18 @ 22:19:51
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0