Janssons frestelse...hur påhittiga rubriker får man ha...

Idag (Torsdag) 1 November

-
Vaknade kl 9.00 halväcklig på Lekiz, rullat in mig i sovsäcken, hittade ingen väg ut..
- Jag, Jenny å Alex fixade iordning allt innan alla galna barn kom, eller mest Jenny vi andra två var lite mer åt de lata hållet.. :O 
- Åt frukost, halvt nedsövda av trötthet, JA 4 timmars sömn var det va?
- Hela sega familjen Martinsson kom för att plocka upp mig och Alex, bye bye till lilla Jenny..
- Parfym chock i bilen pga av min brorsas överkonsumerande av en viss doft...
- Lämnade av en lite smått förvirrad Alex vid Danderyd, stackarn som fått stå ut med min familj i en kvart, känner medlidande :P hehe...
- Vi andra fortsatte till IKEA och skämtade att om att en viss person bombat hela tunnelbanan.. 
- Genväg till IKEA Barkarby via Rinkeby..blev lite småchockad när svenska kennelklubben låg där, asså inget illa menat..
- Bror och jag hoppade av vid Barkarby outlet, "pensionärerna" right way  to IKEA...
- Smakråd till brorsan som virrade runt bland alla möjliga affärer, snacka om att han tar seriöst på min kritik..I like..
- Köpte sig en het Nike-vindjacka..utvald av mig of course..
- Provning av soffor på IKEA, fyskäms förr att man sov för lite under natten, höll på att somna i sofforna ett antal gånger under "provsittningarna"...
- Fortsatte att gå som en zombie genom hela IKEA-vistelsen, ett tag undrade jag om jag drömde eller inte?
- Lämnade åter päronen på IKEA, till PC-city och ONOFF med bror, skulle leta spel, han klagade och svor åt den dåliga utbudet, jag suktades åt The Sims spelen..
- Hungrig och trött, hemsk kombination...
- Tjatade om att äta på Max istället för Donken, inte fick man viljan igenom här heller, blev Macken i Kallhäll...
- Festade på Mc-feast, minimorötter och juice, mamma välde över mig stripes, tyckte väl att jag skulle äta upp mig lite eller att hon själv hade dåligt samvete över sitt stripes ätande, vad vet jag?
- Pappa sur över att han inte "fick" en chokladmuffins till sitt kaffe...envis som en åsna.. :P
- Diskuterade hur FASEN big mac kunde innehålla mindre kalorier än Mc-feast...!?
- Snodde lite av brors Mcflurry när han gjorde en toa-vistelse..
- Till Danderyds kyrka, tände ljus, själv somnade man i bilen.. 
- Vaknade upp i Ulriksdal, fattade inte vad jag gjorde där, brorsan applåderade åt min "återkomst"...
- Var tydligen på väg att möta upp storebror och Cameron för att vara barnvakt åt honom..
- Efter vi lämnad Cameron i bilen, klagade storebror på att han såg ut som en "Turk som skulle shoppa" med sin tomma barnvagn..haha va!?
- Hem, dusch, laga taco, busa med Cam..
- Degat mig framför Efterlyst och spela intresserad
- Drack te ensam i soffan, med en skrikande katt i bakgrunden

Men nu alla söta ska jag sova tror jag... Imorrn blir det Täby centrum för min del och lite shopping.. =)

Godnatt 

image654
Aaa här var man idag... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0