Keep it gangstah

Haha nu har Emma vart hos mig.. xD Vi har allt bra sjuk humor...
Vet inte hur vi kommer in på vissa saker, nyss pratade vi om hur man ska undvika att bli våldtagen genom att ha metall trosor med kodlås på sig (helst nummer 6666 of course) haha men illa blir det för den som glömmer bort koden, jag menar tänk att ALDRIG ta av sig trosorna? Ni fattar, och att allt går den andra vägen, jag menar hur kul är det på en skala 1-10 att får mens genom näsan och tvingas använda sig av tamponger i näshålorna, snacka om Vanhedern wannabee.. xP

Men det var grymt kul, även fast det låter lite dirty...The laugh of daa day...! xD gracias senorita!

Pusshej, nu ska jag gå ned till mammasen och göra henne sällis, grabbarn sitter uppslukade i fotbollsmatchen där Barca spelar.. :P

                                 image755

Kommentarer
Postat av: emma

hihihi :D
man that was fun :D

2007-11-29 @ 20:34:20
Postat av: Anabanana :D

Yeah it was, men Emma din springa-fel händelse på gympan slog endå ALLT! xD HAHA...

2007-11-29 @ 20:43:43
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0