Lite småkul...

Höll nyss på att garva ihjäl mig när jag satt med bror under tiden som han rensade genom sina igenmöglade lådor på natturdsbordet...Han hittade nämligen sin gamla bok som han hade när han var 9 år och som typ alla hade när det var små, nämligen: "Min egen bok"

Hittade en massa söta saker som han hade fyllt i som bla:

Bästa semesterminne:
"När vi kom till Skåne och det var fullt med tång på stranden" - Haha vaddå "bra" minne?

Mina drömmar:
"Gå på disco varje dag" - OMG vilken framtid! :P

Eller...

Mitt liv om tio år:
"Gå ut och festa på stan, dricka öl "-  Inte illa tankar av en nioåring... xD

Sen så kunde jag inte sluta fnissa åt hans Alien hysteri, Alien var med all over da place, först stod Alien med på hans idoler,  samt personer han ville träffa xD Dessutom stod det att han hade en massa Alien affischer i rummet och ett Alien halsband... xD HAHA.... Aliens superfan...

Men nu ska jag gå ned och se slutspurten på Prison Break.. ;D

Pusshej 

image670
Boken.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0