Litet tillägg

Ska gå och lägga mig snart, bara tio minuter vid bloggen till...snäääälla??
Gick inte så väldans bra å göra kladdkaka ikväll, eller joo den blev bra men allt arbete innan, haha, let me tell you:

1) Jag väckte stackars pappa med mitt hispiga vispande av elvispen när jag på något vis skulle försöka vispa samman ägg och socker..

2) När jag skulle dra ut visparna ur själv elmotorn satt den ena kvar utan att jag märkte det, fick smet över hela tunikan..

3) Snubblade på min katt som låg vid diskbänken i hopp om att lite smet möjligtvis skulle droppa ned rätt i hans mun..kallade honom för: Glupsk padda..och han försvann..

4) Höll på att bränna vid smöret som jag helt glömt bort på spisplatten under tiden jag diskat...

5) Råkade av någon anledning få i mig alldeles för mkt smet i munnen, How come?

6) Höll på att glömma sätta på tiden när kakan väl kommit in i ugnen, blev påmind i sista stund..

7) Dum som man är glömde jag att klockan piper när den är färdig och inte ger elstsötar, vilket jag tydligen trodde eftersom jag satt med mp3 i öronen..

8) Det pipande ljudet väckte säkert stackars pappa på nytt.. 

Men det var värt ALLT, för mums vad god den ser ut...! :D

Måste nämna Topmodel, vaddå att både Sanna och Pia får var kvar!? De två är bara falska och snackar en massa skit om andra, FY! :O Mamma och jag satt som chockade åt deras barnsliga beteende..Gaahh...

Och jag är SÅ GLAD! :D Fick MVG på min etologi fördjupning om intelligens och MVG på mitt prov om sällskapsdjur...min dag är räddad! :D:D

Godnatt med er..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0