Luddigt

Hej på er alla!

Jag måste börja med att säga hur himla duktig jag blivit på att hasa mig upp i sängen i TID på mornarna..Jag fattar inte hur jag har lyckats...Glad och lite stolt är man...! =)
Gjorde mig två dundermumsiga (nytt ord där) mackor som jag åt samtidigt som jag satt och bläddrade i tidningen som låg lockande på bordet och bara väntade på att bli läst...Hade lite extra tid över att fixa lite  med håret, så varför inte prova det nya hårsprayet man köpte igår? Efter ett antal minuter med platttången i högsta hugg på håret började jag "duscha" i hårspray, blev riktigt nöjd med resultatet, fast man vill ju inte påstå att volymen håller länge, istället måste man ägna resten av dagan åt att "fluffa-hår" med händerna, och alla undrar ständigt vad man håller på med..! :P när man kraffsar sig själv i håret ett antal gånger i minuter.. :P

image752
Mitt superflashiga hårspray.. 

Nu när jag lyckats med att vakna i tid måste jag förbättra en annan sak...nämligen komma till bussen i tid..! Jag hinner dock alltid, men det är med nöd och näppe om man säger så..men har man en HEMSK lervälling-åker till backe innan hållplatsen så kanske det inte är så konstigt.. :P
Hann precis idag.. =) Trist på bussen, satt och sov typ hela vägen, samtidigt som mitt tuggummi i munnen klistrades fast i kinden..not fresh at all... :O
Och jag måste fråga mig själv en sak, varför står jag upp på tunnelbanan fast det finns HUR MÅNGA lediga platser som helst? Aa det kan man undra, gjorde bort mig idag när jag slog krokben på mig själv i en av tunnelbanans mördarsvängar, NEVER STAND UP AGAIN...! :O Sitta blir det för mig i fortsättnngen..  

Började morgonen med två hemska lektioner, nämligen Engelska, där man satt ute och jobbade med Sandra H, Freddie, Jenny, Mona, Kamilla och Jessie, läste mkt gjorde man i en bok som tydligen hette: "The outsiders" ojs passar mig mkt bra, Ebbe var på ständigt vakt åt patrullerade runt bland borden i jakt på den minsta lilla viskningen.. :P
Sen var det matte, HEMSKT, ingen kommentar, ritade en gubbe av mig själv i lösningen av en skala.. =) bra.. 

Idrott, var grymt kul förutom att locket till hairspray flaska försvann spårlöst..Stöld av ett lock, something new.. :P
På idrotten hade vi btw styrka med en massa situps, rygglyft, hantlar och så vidare, jag pumpade hårt vill jag lova.. =) Alex kom också till skolan, lite kul, han hade tydligen "för tråkigt" därhemma... :D

Lunch, satt med Jenny, Mona, Fredrik och Sandra  vid ett trångt soffbord, men det gick prima trots allt, Fredrik fick bara känna sig besegrad när han satt längst in i soffan, så vi tjejer blockerade hans utväg.. :P Pyttipanna blev det btw!
Teori i idrott, trist trist och trist...fungerar bra utan bordsplaceringar.. erhmm.. xP Hade mp3:en i högsta hugg om det blev tråkigt, vilket det blev... :P
Sen hade man Sh i två timmar, men en surpuppig Emma som vanligt..Jag och Alex jobbade "jätteseriöst" med vårat arbete om demokrati, mänskliga rättigheter och annat, vi satt mest och flummade om överåldriga polacker som sydde tröjor trots deras dåliga syn, så det blev en massa skabbiga hål i dem, bad quality..haha xD Trodde att det bara var vi som inte jobbade på särskilt bra, men när vi vände oss om såg vi att alla andra typ var inne och snackade för fullt på msn och fixade med sina bilddagböcker.. :P
Slutade 16.30, det SÖG för jag missade ridningen igen :( Lessen blir man..

        image753
Missa ridningen, så lessen blir man..

Hem..jag, Jenny och Sofia hoppade av en snebbis vid t-centralen för jag skulle stilla min törst genom att köpa 2 för 1 av den goda Bonaqua..Jag och Jenny håller på att skapa en nya tradition med hemvägen, att vi minst nån gång i veckan ska åka roslagsbanan hem, ojaa spana lite måste man.. :P Idag blev det så!
Alla resenärer måste trott vi var hög på någonting, skrattade åt lite saker som egentligen var HUR trista som helst, blåste upp ludd från Jennys vantar i luften och lekte inte nudda mark med den, försökte suga ur alla kolsyra från våra drycker, slutade med att vi satt fast med våra läppar i flaskhalsen.. xD Rooligt..

Buss hem, körde den långa vägen, satt och drömde mig bort..
Nu mina vänner ska jag messa Jannesson och att hon kan komma över en stund och snacka lite skit med mig..

image754
Emma thaa man..

Ha det BÄST!

Kommentarer
Postat av: Hi, its me!

Bonaqua is very tastfull, indeed, but the devil manufacture it..:(

2007-11-27 @ 20:52:41
Postat av: Anabanana :D

Hmm I can't understand what you are trying to tell my biatch.. :P Men anyway it sounds gooooood! :D

2007-11-27 @ 20:58:28
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0