Martes..

Hej ännu en skoldag har gått mot sitt slut, andra dagen efter lovet, känns fortfarande rätt surt om jag ska erkänna, det är bara alla goa polare som gör att skolan är värd att gå till...just nu iallafall.. :P Alltid segt till en början, skönt att man slipper A-klassen iallafall som är på praktik i fem hela veckor, YIHHAA säger jag bara ;P

Hade "värsta" sovmorgonen imorse, gick inte upp förens 06.30, fast när klockan ringde ställde jag om den till 06.45 istället, much better hell yähh.. :D
Medan jag omsorgsfullt stod och bredde min frukostmacka (nu blir jag hungrig också..) blev Maja, min gammel katt helt desperat och ville ut, ut, UT! Stod och kraffsa som en GALNING på dörren...Åhh typiskt...tänkte jag medan jag motvilligt öppnade dörren och släppte in ALL kyla till huset, efter tre minuters utevistelse skulle kattskrället in igen..haha:P Nästa försök är att göra en övertalningskampanj att mamma och pappa ska montera in en kattlucka på dörren, fast mina knasiga katter kommer väl endå inte fatta poängen xD...  

La ned den mesta tiden på håret imorse, plattade det i typ tjugo minuter samtidigt som jag spelade Nelly Furtados skiva Loose, måste ju alltid ha på lite platta-håret-musik... :D Såg nämligen ut som en tant i håret när jag vaknat, var bara TVUNGEN att göra nått åt det..! :P Så inte Fredrik kallar mig för "tant-Anna" som han gjorde en gång i tiden, en hemsk period :P...hehe...
Hade världens tur att inte missa bussen efter mitt totalt misslyckade försök att ta sig över åkern med klackskor, säger bara en sak: NEVER AGAIN! :O Imorrn blir det betongvägen som gäller..! Jag menar för det första såg mina skor inte speciellt trevliga ut efter vistelsen på åkern, och för det andra var det en himla ansträngning att glida fram och tillbaka mellan de olika gyttjepölarna...skitväder.. :P  
Jobbig resa, vet ej varför, men blä, det börjar bli lite tröttsamt att pendla en timme vareviga dag, samma visa HELA tiden, dessutom blir det inte bättre när tågen är försenade som det btw var idag...Nej nej sånt gillar vi inte..

Första ämnet var matte, kan man få en bättre start på dagen än att räkna lite geometri? :P Dock så gick det förvånadsvärt bra idag, gjorde alla av de nämnda talen, hade snillet Kamilla bredvid mig, så det kanske inte var så konstigt.. :P Vi fick lov att gå fem minuter tidigare för Ylva, generöst säger jag =)
Idrott sedan, tänkte först låtsas att jag glömt kläder för jag kände mig inte särskilt taggad om man säger så.. :P Men jag tänkte: Äsch lite motion skadar inte! så på med idrottskläder och sen var det bara att sätta igång, hade träning till musik idag, roligt, men jobbigt! ;D Jenny fick lite smådamp på mig då och då när jag ville vila lite: Men Anna kom igen SPRING! Haha dessutom gjorde vi ett par snygga poser när vi tränade armarna :P Olala ;)
Glömde nämna att vi hade teori i idrott också, om träningslära, oja! :P

Lunch, alla var nog vrålhungriga! Jag, Alex och Fredrik orkade inte vänta på de andra segisarna :O:P Men de kom sen så... =) Nemas problemas..! Var pyttipanna, men jag överlevde mest på bröd som man snott från den mer "privata" sidan av restaurangen..ojdå, men bara för vi only får betonghårda kanter av gammalt bröd..Jag och Alex ska ta upp det på nästa elevråd, så hold on everyone! :P Provade också olika typer av smörer, stod mellan Becel, Milda och Lätta, vi kom fram till att Lätta fick stå som den slutliga vinnaren, motivering: "Känns verkligen som äkta smör, lagom saltat och helt enkelt smarrigt, dessutom innehåller den lite fett, Perfekt!" 
        image671<--------- Da winner! :D

Sista ämnena var dubbelpass av samhällskunskap med den alltid lika glada Emma..haha (inte) :P Pratade en massa om EU, rättså intressant, men krångligt... :S På rasten satt jag, Jenny och Alex och datanördade oss genom att kolla på Hey Baberiba klipp, skönt att få sig ett skratt innan lektionen körde igång igen.. :P
Kollade på någon film och gjorde uppgifter..finns int så mkt mer att säga.. :P

Hem, helt onödigt av mig att köpa en varm choklad i en plastmugg innan jag begav mig till tunnelbanan, balanserade den där chokladen, men lyckades endå pga min klantighet spilla ner halva mig, fingarna och fötterna med het choklad, vaddå brännmärken? :P De andra skrattade åt mitt misslyckade försök att springa över övergångsstället med en överfull mugg med choklad samt ett par vingliga klackskor, var en millimeter på att bli överkörd av en lastbil...Det går hett till i Liljeholmen..! xD Helt gäng på tunnelbanan, jag, Jenny, Mona, Felicia, Sofie och Fredrik..Kramkalas vid slussen där alla skulle av förutom lilla jag och Jenny, blockerade vägen för en gubbe som muttrade lagom glad över min klumpighet.. :O mohah..

Jenny och jag flummade och sjöng en mimande allsång på bussen, glada filurer..! :D
Nu har jag lyckats putta bort mina kära föräldrar från datorn, de satt och dregglade efter resor utomlands, nu min kära vänner ska jag plugga lite på Projekt och företagande, prov på Torsdag, Oh no, döda mig.. :P

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: moon

Fett kul när du sprang över och skrikandes iiiiii
hahahahah

2007-11-06 @ 21:59:43
Postat av: natta

men bregot är det godaste smöret tycker jag faktiskt :) det är mumsigt
, hiiihiii ...

2007-11-07 @ 16:16:39
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se
Postat av: Anabanana :D

Hahahaha Mona då ;P Men aa jag är lite pinsam av mig kanske.. :D Har lärt mig en läxa iallafall, inte köpa övefull/överhet choklad när jag man ska över ett omöjligt övergångsställe...usch då..:P

Natta hur kan du svika Lätta!? :O Haha näädå Bregott är inte illa det heller, men du vet jag är för fattig för att köpa sånt smör :P

2007-11-07 @ 17:37:31
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0