Min längtan

image726
Jag vet att jag sagt det här typ hundra gånger nu men jag kan aldrig säga det för mycket känns det som..
Jag vill bort från Sverige, och till världens underbaraste plats på hela detta runda klot, nämligen Parga! Om ni inte vart där någongång, åk dit! Jag har aldrig vart på något underbarare ställe och jag vill tillbaka dit varje sekund som jag tänker på det, tur att man kan minnas..
Tänk er en liten pitoresk och charmig stad vid en hamn precis vid det turkosablå medelhavet, låter inte det som en dröm? Enligt mig kanske...jag gillar sådana drömmar..På dagen tar man ett dopp i medelhavet och på kvällen sitter man på en restaurang vid hamnpromenaden och ha're allmänt trevligt, det är livskvalitee, OJA!

Kommer aldrig glömma det, never in my life...

Och jag VILL tillbaka för varje pris, snälla ge mig tur i lotto, så mamma och jag kan åka dit en gång till!
När jag bli stor ska jag bo där, i ett litet vit hus med blåa knutar, haha, nån som vill följa med mig bort kanske? ;P
Emma och Anna, Parga-08 please..? ;P

Godnatt, nu ska jag gå på toa, för jag är överfull på te.. :P
Dröm sött...

Vill bara tillägga att min kära bror är en chipsmissbrukare, punkt slut.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0