Rubrik? Någon?

Jag DÖR av avundsjuka! ;P Idag förstörde Emma Jannesson min glädje när hon messade mig:

Emma: Tjoho ;) Gissa vem som var på fotbollsgalan igår me Zlatan och grabbarna? ;D

Jag: Vaa!? Du!? OMG! :O

Emma: Yes :D I was there :D Såg Zlatan och Freddie på nära håll :D

Jag: OMG! Fan va jag e avis, you goo biatch!

Haha jag måste vara en barnrumpa som blir avis på en sån grej..men jag menar Zlatan?! :O *dreggel* haha, men Freddie klarar jag mig utan... *blink* ;) eller hur Emma?
MÅSTE se Sverige - Brasilien i vår...! :D

Längtar tills imorrn efter skolan då man ska möta upp mammsen i stan för att köpa ett par skor, me like! :D Tänkte ladda upp en bild på dem, men som sagt mitt internet är inte det bästa right know, ni får tygla er tills imorrn istället..

Nu måste jag sova, hela huset ligger just nu i dvala, men jag väcker väl dem snart av mitt "tangent-knattrande"...
Har btw alltid funderat på den där barnlåten: "En sockerbagare" Vaddå bakar han socker eller?

Natti, natti...

image694

Kommentarer
Postat av: natta

haha :D

men en sockerbaare använder alltid socker
när han bakar , så äär det nog anna :D

2007-11-14 @ 09:21:26
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se
Postat av: emma

vi kan gå på galan nästa år ;)
freddie var den stora höjdpunkten, zlatan var bara en statist ;);)

2007-11-14 @ 13:01:43
Postat av: Anabanana :D

Haha Natta du är ett geni! :D Vfr har jag aldrig tänkt på det!? Mucho gracias! ;)
Åhh Emma, jomenvisst jag hänkar nästa år! :D Vaddå Zlatan statist..?! :O ehe nääj I don't think so..jag menar vem var det som hade mest uppmärksamhet på sig när det gällde priserna..?? Inte var det Freddie iaf.. ;);)

2007-11-14 @ 19:39:33
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0