Ska du säga..

Hello Again! :D
Ni vill kanske veta hur det gick för oss i datasal 2...? Den spännande fortsättningen..Men ärligt talat så hände inget speciellt märkbart efter jag slutat skriva, Fredrik gav upp sitt plan som kraschade in i någon stol som stod i vägen för dess flygäventyr..

Fick stilla sin hunger med lite "god" vegetariks pyttipanna, som för övrigt luktade fis xD Man blev inte på bättre aptit när vissa satt och sa att det luktade bajs och såg ut som hundmat.. xD haha ohno...
Fredrik och jag körde leken "Att-svälja-ett-lagerblad" men han var lite dum för precis när jag hade sväljt den frågade jag:

"Har du svalt den nu?"
"Nej det har jag inte, mamma har sagt att det inte är bra för kroppen med lagerblad"

Schysst att få den upplysningen när man already har svalt lagerbladet, men men han är förlåten.. =)
Mona och Jenny busade genom att ta kort på varandra och oss andra, jag gjorde det bästa får att inte komma med på bild och riskera att läggas ut på Jennys bilddagbok, hell no! :P
Sista två timmarna fram till 15.50 hade vi bild, jag började på en gipsfigur, eller började och började...hrrmm jag hann åtminstonde fundera lite på vad jag vill göra...Ägnade lektionen åt att karva gips, lyssna på musik från Annelis och Alex mobiler som var alldeles vita av gips, sedan byttes musiken ut mot lärarens ihop plockade skiva som tydligen skulle vara "harmonisk" lite väl dock, hörde inte ett smack av vad som sjöngs... :P Sen kastade man runt lite gipsbitar, lekte att gipspulvret var knark, hittade på olika versioner av låten "Inatt jag drömde", och lite annat skoj.. :P Trevlig lektion..! :D

Hem sedan! Yiihuuuu! Jag och Jenny höll på att kissa på oss av skratt (jag iaf) av Alex immitation av en viss person, dessutom såg han ut som en rik fet gubbe i sin jacka med en plastburk under.. xD

"Nästa...bredkropp! Avstigning för samtliga fetton!"

Kul..! xD Pojkarna hoppade av vid slussen och jag å Jenny fortsatte vår färd hemåt till hålan.. =)
Jenny envisades som en galning att vi skulle ta den sega roslagsbanan hem, men jag satte minsann stopp för hennes galenskap! :D Äldst och bestämmer, thats right! =) Vi satt och tjuvlyssnade på två fjortisar som satt och diskuterade hur söta de var, satt även en man i 30-års ålderna bredvid som fick ställa upp och svara:

Tjej 1: Nä men sluta jag är inte söt..
Tjej 2: Jo det är du..!
Tjej 1: Nee...
Tjej 2: Men JO, ursäkta (petar mannen på axeln) visst är hon söt?
Mannen: Ehhh, jovisst....

Det roliga med det hela är att han bytte plats, diskret.. :P
På bussen hem satt både Jenny och jag å sov, sneglade lite på Jenny som satt med munnen helt vidöppen, själv kunde man inte riktigt slappna av eftersom man satt närmast gången och jag upptäckte ett antal gånger att jag satt med halva kroppen lutat ut mot gången, kul om man hade vaknat av att man dunkade ned i golvet rakt framför ett par andra som satt framför...minne för livet.. :O

Nu har jag precis ätit, dagens samtalsämne vid maten blev idag om snyggo Albaner.. ;) haha i stora drag ja, lite annat snacka vi också om, t.ex om brors köpmani.. xP
Nu ska jag resa mig upp och vandra ned till min mp3 tänkte softa lite with some music.. =)

Ha det BRA!
Pussiluss...

image756
Vet inte varför, men alla våra samtal idag om pepparkakor idag fick mig att vilja göra ett STORT och fint pepparkakshus, älskar barnsligheter..! :D Nån som vill göra ett pepparkakshus med mig maybe? Isånna fall blir det ett hus yaa never will forget! =)

Kommentarer
Postat av: almaspringsteen

Gulligt pepparkak hus :) JAG LÄNGTAR TILL JULAFTON :)

2007-11-28 @ 19:50:12
URL: http://www.bornintheusa.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Javisst är det sött! :D Mmm jag längtar med till JULAFTON! :D Vill ha det NU! ;P

2007-11-28 @ 20:43:07
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0