Skandal

Skolan rullade på som vanligt idag..Alla var som vanligt trötta och flamsiga på en Fredag, Angelica fick nog lite smådamp på oss alla och det slutade med att hon tog fram ett par hörselskydd som nödlösning xD Ibland undrar man..?
Fick veta ett chockerande resultat på provet..MVG! Vaddå konstigt liksom!? Undrar hur "Den där Anders" rättar egentligen, men det gör inget för mig, jag är glad!...och Alex då, han fick G trots att han lämnade in blankt utan att skriva något annat än sitt namn på, man kan inte göra annat än att skratta, HAHA xD

Sett på Al gores film om: "Den obekväma sanningen" jättebra film, rekommenderar! :D Satt som fastklistrad, samtidigt som jag en gång var tvungen att utrymma biosalen efter ett skrattanfall...Efteråt var alla helt upprörda över filmen och ville helt plötsligt bli värsta miljöaktivisterna i tunnelbanan :P Rose blev dessutom så aggro att hon sa att hon skulle dra ut alla människor från sina bilar och ge dem alla en rejäl örfil.. :P

Jag får bli lite kort idag med bloggen har lite ont i vänster tumme så jag vet inte om jag orkar så mkt mer innan tummen helt kolapsar, so I will do it fast...

Nu på kvällen har jag vart en sväng till Emma där även Anna var, skrämde upp dem rejält genom att dunka på rutan, ni skulle se deras skutt och skräckslagna miner.. :P oh yeah, watch out for me.. :P
Sett på idol och jag är SÅ jävla upprörd, Christoffer åkte ut, kan inte fatta...Den bästa och den mest underbara personen av dem alla..mållös är vad jag är, röstade på han ett antal gånger...Men åhhh!!! Ska inte se Idol något mera, ingen mening...Jag vet att jag låter töntig nu, men jag kunde inte hålla tårarna tillbaka när de ropade upp hans namn, satt och smågrät som ett litet barn som fått din klubba snodd av en elak gubbe typ..hemskt...
Hoppas han gör en skiva..! :P

Aja nog om det eländet..Annat vi gjorde var att kolla lite på Hey baberiba, kolla i skolkatalogen på Röllinbyskolan och betygsätta alla killar...
Jag bjöd också på lite skratt när jag immiterade en tjej i bonde söker fru som inte kan stänga munnen, av någon anledning tyckte Emma och Anna att det var jättekul och tjatade om och om igen att jag skulle göra det "en gång till"...tihii busar...
Pratade om läskiga saker på Emmas rum, här snackar vi om gåshud, man blev riktigt uppskrämd av alla hemska historier, för att lätta upp stämningen lite bytte vi ämne till gamla minnen med klassen, haha insåg hur kul man haft det under alla åren: Pennkastning i huvudet på folk, misstag på gympan med allt från träff mellan benen på idrottsläraren och pinkastning i huvudet på oförberedd person till missförstånd av en annan person, och andra knasigheter, OJ VA KUL MAN HAFT DET! Saknar.... :S 
Klockan 00.15 gick jag och Anna hem, hon hade sin cykel med sig och visade den smarta lamp funktionen, efter det vill jag också ha en sådan cykel iallafall! :D

Tack för en trevlig kväll brudar! Och Emma, ha så kul på kryssningen imorrn, jag är AVIS!! ;P Ingen plats i handbagaget för mig va?



Aww den bästa i Idol, grym! Saknad?? ojaa..!
Chrille med bästa Beatles låten Something..

Bra sagt:
"Det är kärlek som gör att denna jord går runt"  //Chris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0