Skulle skrivit detta men FAN för internet!

Igår var det Prison Break som gällde, som vanligt yaaoo..Den bästa TV-serien ever om man inte räknar med Rederiet förstås, en klassiker! =)
Va SÅ himla sorligt igår, mina tårar bara sprutade (ok överdriver en aning kanske) när Lincoln berättade för Michael att hans tjej Sara var död..Aww, de var så himla söta tillsammans, HATAR olyckligt förkrossade kärlekshistorier, thank god att det inte var på riktigt.. :O
Satt mest och sa:

"Awww, nää stackarn..."
"Usch va hemskt..."

Och ni vet lite andra medlidande-ord-begrepp.. =)
Mamma och bror gluffsade i sig ostbågar, så det bara stank ost i hela vardagsrummet:

"Vem är det som luktar tåbira här?" undrade jag..
"Nej det är ostbågarna som du känner lukten på..! konstaterade mamma..

FRÄSCHT! xD
Jag körde på min healhty food som bestod av english tee och ett päron som jag btw dissade efter tre tuggor, den stackarn blev lämnad på ett fat och istället haffade jag tag i en saftig mandarin som låg i fruktskålen.. =)

image750
Kvälls mums..
image751
SÖTA..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0