Skunk..

Tjooo bree...
Sitter här i datasal 2 med Fredrik, Mona och Jenny, vi är helt själv och jobbar really good (not) men faktum är att det är lite valfritt arbete just nu så typ hälften har gått på lunch, men inte vii!! :D Vi står ut en stund till..Allt för Jean! =)
Fredrik försökte just att kasta iväg ett pappersflygplan, men det lyckades inte så bra...han sög helt enkelt på det, som Anders säger.. xD Nu ska han visa att han verkligen KAN göra ett bra pappersflyplan, får se hur det går, jag återkommer så fort jag vet..

Mona och Jenny sitter och är jätteduktiga med miljöarbetet, eller jag börjar bli lite tveksam om det verkligen stämmer men ajaa... :P Fan nu börjar min mage att kurra riktigt ordentligt!

VÄNTA NU SKA FREDRIK KASTA SITT MÄSTERVERK! :O
Det gick inge vidare det där, han siktade på Mona som försökte ta lyra men missade.. :P
HJÄLP! Han siktar på mig! :O Aja nu blev det lugna puckar again.. =)

Nu ska vi inte babbla på om det där himla barnsliga flygplanet, let's concentrate..
Jag orkar inte ha bild idag, som sagt så är jag ingen höjdare på att dega med lera som vi för tillfället håller på med, så det kommer inte bli någon succe.. :P Men jag får väl göra mitt bästa av situationen.. =)
Slutar 15.40 idag.. :( då kommer det var mörkt och trist när man åker hem...längtar tills jag kommer hem..
Nu är det någon snuskig människa som rapar på youtube, usch..nu försvann hungern..

Överlag har jag vart JÄTTEDUKTIG idag på lektionerna =) Feel good..
Men nu orkar inte jag skriva mer, det får räcka..

Tjohopp humöret på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0