Söndag och ångest..

Godmorgon mina sköna bönor! (Mammas lilla ordspråk där..!)

När jag vaknade upp imorse hade jag värsta funky låten på huvudet som jag gick och diggade på, nämligen Stevie wonders Master Blaster, om ni inte vet vilken det är, så tänkte jag lägga ut en video på den i detta inlägg, så lyssna och njut, I Love Stevie...! :D
Om ni inte har provat detta smörgåspålägg på din mackan någongång så gör det, GRYMT gott, nämligen salami, brieost och ruccola, da master sandwish, ojaa..! Pappa satt olyckligtvis i TV fåtöljen och läste imorse, så jag kunde inte till min besvikelse titta på top 10 @ 10 på MTV, som annars har blivit lite av en tradition på helgmornar.. =)

Hade tänkt hänga med in till stan med bror idag, men han drog så tidigt att jag knappt hann säga "Hej Då" och jag undrar hur det gick på punkar-tema-festen han var på igår, eller vad det nu va, hängde inte riktigt med där..
Kanske endå inte skulle vart nå kul att följa med in till stan, han skulle endå bara byta ett par byxor som han köpt...
Såhär lät det när han kom hem i förrgår:

"Åhhh va irriterande, de satt ju perfekt i provrummet...! Nu helt plötsligt har de blivit alldeles för vida när man står upp!!"

Satt han ner och prova dem eller? Man undrar ju... :P
Idag har det btw blivit ändrade planer, mina kära storebröder som egentligen skulle komma och hälsa på igår, dissade oss och kommer idag istället.. :D Känns much better för jag var inte på så väldans humör igår för besök.. ;) Mehee här kan man inte sitta, ska gå ned och läsa lite skvaller i Hänt Extra, framsidan såg dock lite motbjudande ut med hon-som-inte-kan-stänga-munnen-tjejen.. xD Anna å Emma vet nog vem jag pratar om.. xP

Ha're BRA!

Och här kommer låten som fastnade i mina drömmar...Legenden Stevie Wonder med Master Blaster:


 

Suveränt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0