Sötnöt..

Hej..!
Jag är förvirrad, vet inte vad som händer med klassen, alla är deppiga känns det som.. :( Tråkigt..
Jag kan baka en kladdkaka till er alla imorrn så kanske det blir bättre! =) Vill att allt ska vara som förut ju..

För att komma på andra tankar har jag nu under kvällen vart en sväng till bananas house (Anna) där även old school var, nämligen Emma och Jennie, som det var skit längesedan jag träffade! :D
Vi hade gryyymt skoj, älskar att få snacka lite skit med er! :D
Vi åt taco som Anna och hennes bror Peter gjort iordning, så himla gott, men Jennie var inte så värst smidig genom att välta ut halva tacosåsen och dricka upp allt vatten så man själv fick springa till kranen varje gång törsten satt i..xP
Snackade en massa gamla minnen, flera gånger var man nära att spruta ut allt vatten på golvet pga. alla skratt attacker.. xD härliga tider man har haft med dessa tjejor..finns så många minnen att det skulle ta flera veckor att skriva ned dem. Dessutom har vi betygsatt alla killar i brors skola, dvs lantis skolan Röllingby, sorry Anna.. =) Hille om du läser, yaa know att du fick toppbetyg där! ;P

Sen hade Anna kvällen till ära bakat en hejdundrans god kladdkaka, Emma klagade dock hela tiden på att jag tog för stora bitar.. :P Ska du säga biatch!? :P I slutet blev det bråk om mitten bitarna, jag var fräck och snodde Jennies bit som hon omsorgsfullt skärt upp.. =) Dessutom kom jag på att min fula ovana att säga: Hell yeah och Hell no har kommit från Jennie, hon sa det nämligen stup i kvarten i 8:an..Där har vi skaparen av denna ord trend!
Pluggade även lite matte och svenska...illa har prov imorrn.. :O 
Vi 20.40 tiden tackade vi Anna för allt, TACK tjejer, you are way to wondelful!! :D Vinkade också av Jennie vid busshållsplatsen där hennes mamma stod med bilen i högsta hugg.. :P

Emma och jag fick gå en bit och höll på den vägen på att kissa på oss av garv., det blev ju inte bättre av att båda var kissnödiga också.. xD stod bredvid varsitt dike med bena i kors och försökte så gott som möjlig att få luft.. xD
De vi skrattade åt var: Piiit aaaaaa, eller om man vill säga det på en annat sätt, Peeeet aaaa!!! Annas bror alltså, fast med en annan betoning.. xD Hallejuja va skoj det var! :D

Nu ska jag plugga lite till, fundera på morgondagen och se den sista halvtimmen av efterlyst och den HELT suveräna Hasse Aro! :D

Puss på er alla   

image727
Vet inte varför jag valde denna bild...fin bara...
Kärlek och hat går hand i hand..

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Haha, vad vill ni min bror ;) han tyckte ni skrattade för mycket å var allmänt konstiga ;) (what of that?) jag hoppas han skämtade:) De va verkligen trevligt igår å ja håller verkligen med om kladdkakan, det var inte illa det :)
ha de bäst( like en häst) Pussåkram Seee ya!

2007-11-23 @ 15:56:52
Postat av: Anabanana :D

Tihi men Anna du vet hur mycket vi gillar din bror.. ;P Han var riktigt duktigt i köket igår, du med för den delen! :D Ojdå vi kanske var lite för flamsiga emellanåt..:P :O
Anna din kladdkaka är den bästa ever! =)
Hehe ha det BÄST du med! Pussiluss and see yaa!

2007-11-23 @ 18:00:28
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Jennie MAN

Haha fan ta dig, det avr faktiskt Emma som gjorde att tacosåsen välte ! :D
Så klantig är inte jag ^^

2007-11-23 @ 22:08:55
Postat av: Anabanana :D

Haha xD jaha OMG I'm so sorry biatch! :P Jag hängde väl inte riktigt med i svängarna då..:P

2007-11-23 @ 22:15:58
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0