tjoo

Hej på er alla! ;D
Usch va mörkt det är nu på dagarna, sitter och tittar ut, klockan är 13.55, redan grått, mörkt och trist, damn what I hate it! :S
Idag har jag inte vart i skolan, inte känt mig så prima om man säger så, men usch va trist det är utan alla söta klasskompisar, jag saknar er! :( Tänk va mycket rolig man har missat, säkert..

Vaknade inte förens klockan 9.45 av att pappa kom in i rummet och väckte mig, tur var väl det kanske, för jag drömde en massa helsjuka drömmar om att jag jagade en tiger som i sin tur jagade en boaorm, i drömmen var konstigt nog boaormen snabbare än tigern, även fast den sprang sitt fortaste, oh god va man kan få till det i drömmar..om ni vill veta den spännande fortsättningen så slutade det hela med att jag och några andra körde på den stackars ormen med våran offroad bil, sen bärde vi bort den från "brottsplatsen" och till min förvåning var huvudet på ormen typ lika stort som ett elefanthuvud, en ny art funnen kanske!? synd att det var en dröm, annars hade man kanske blivit rik vid det där tillfället.. xD 
Dessutom drömde jag att min katt Melvin la en lång kabel (bajs för alla som inte vet) på matbordet precis framför min tallrik, fräscht liksom..vaknade med spyan i halsen..den drömmen uppkom bergis efter brors och mitt klagomål åt Melvin igår när han tvättade sig i rumpan nedanför matbordet när vi åt..EN förklaring iaf! =)

Har vart ensam hela dagen, pappa jobbar, bror is in daa school och mamma har legat och sovit, nu har hon dock vaknat, yees sällis! :D
Har inte gjort speciellt mycket, suttit vid datorn och pluggat lite på svenskan, lyssnat på samma låt i flera timmar (för lat att byta, Chris Daugthry) drömt mig bort till medelhavet och lite andra saker som man ägnar sig åt när man är hemma och chillar.. :P har dessutom borstat tänderna 2 gånger idag på morgonen, inte för jag valt att vara extra renlig eller nått, men jag mindes inte om jag hade raspat nötterna eller inte, så jag tyckte att det var lika bra to do it one more time.. :D så nu har jag ett vitt leende vill säga..!

Btw så hörde ja västa elaka kommentaren som en tjej så till sin mamma på TV:

Mamman: Ska du iväg och bad imorrn med?
Dottern: Jag det ska jag väl tror jag..
Mamman: Ok, får jag följa med..?
Dottern: Nej jag vill inte ha min mamma med mig fattar du väl..
Mamman: Vaddåra?
Dottern: För du är för tjock, du kommer knappast i din baddräkt..
Mamman: Jo jag ska allt motbevisa dig..!
Dottern: Nej gör inte det, då kommer du skrämma iväg mig..
Mamman: Jaha, tack va snäll du är då...

Ok, det är väl bra att man är ärlig, men det finns väl gränser? :O
Skulle aldrig säga så till min mamma, men aja.. :P Lite komiskt var det trots allt..

Nu ska jag inte skriva mer, min rygg håller på att förböja sig.. =)
Men ni får ha det så bra!
SES!

Pussiluss..

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag förväntar mej å se dej i skolan imorn Anna ! :D

2007-11-22 @ 16:58:08
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Mithrandir

Ere iron was found or tree was hewn,
When young was mountain under moon;
Ere ring was made, or wrought was woe,
It walked the forests long ago

2007-11-22 @ 17:09:58
Postat av: alexander

verkligen, förväntar mig att se dig imorrn anna!!! klassen is going down verkar det som om ingen gör ngt... vi borde åka på en kryssning på lovet(eller några av oss i alla fall)XD

2007-11-22 @ 17:11:27
Postat av: Anabanana :D

Kära Erika och Alex, klart jag kommer till er imorrn, you will se me there! ;P Can't let you down yaa know.. =)
Alex vi löser det här med klassen, vi kan köra en Harry-Potter-trollstavs-sving så blir allt bra igen..inte för det är så lätt men vi kan alltid försöka! =)Kryssning bra förslag där! Något förslag på datum? xD Om vi inte har råd, kan vi alltid tränga ihop oss i min lilla eka på landet, men var då beredd med flyväst och SOS-alarm.. =)
Ses imorrn! =) Hoppas jag..:P

Och du Mithrandir, vem du nu är, fin dikt, jag gissar på att det är du Hille..!? :P eller?

2007-11-22 @ 21:16:01
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0