Why do all good things comes to an end?

Imorgon är det skola, orkar inte, men kul att träffa alla knasar ska det självklart bli, men gå upp klockan 06.00? Njaa mindre kul va...dessutom har man prov skit på Torsdag också.. :( Bläää, men nu ska vi se det från den ljusa sidan, om det finns någon sådan det vill säga.. :S
Som Nelly Furtado sjunger i en av hennes låtar: Why do all good things comes to an end? aa den frågan kan man ju ställa sig..

Haft en bra dag med besök i Täby centrum tillsammans med mamma, inga skor den här gången heller, men en massa annat skoj och lite healthy food med sallad på pizzeria..mums och en gullig pojke i kassan, haha.. :P
Långpromenad och sönderfrusna fingrar med AnnaPanna, hehe, skönt att komma ut och röra på fläsket lite.. :P
Sen självklart stallet, där man för första gången på hur länge som helst fick spola av ett par skitiga ben och hovar, Love är en liten skitgris, tackar Mirre för hjälpen att hålla min lilla bångstyriga pålle någorlunda stilla.. :P
Stress med påfyllning av vatten och ingrodd lera som INTE ville lossna från pälsen, när man kom hem såg man ut som en grå stenstaty efter allt damm man fått i fejset.. xD

Kvällen har varit lung, inte känt mig på något vidare bra skick, lite småfrussen och huvudvärk, mamma skrattade åt mig när jag mosade sönder alvedonen och förberede en stor sked med yoghurt för jag orkade inte svälja tabletten haha: Men Anna, sådär gör jag åt mina gamlingar på jobbet! Herregud har man blitt gammal och gaggig already?

Måste btw berätta om min hemska gröt insidens imorse...Var jättelängesedan jag åt gröt på morgonen så jag tänkte: Varför inte i dagen till ära göra lite gröt sista morgonen på lovet? Så jag gjorde iordning värsta gröten med banan, honung och ja... you name it...Nu är det bara mjölken som fattas...sa jag för mig själv medan jag öppnade kylskåpet...GAAHHH, till min förvåning hade vi ingen MJÖLK!!! Hela frullen förstört dvs..Som nödlösningen tog jag lite vaniljyohurt så att munnen inte skulle torka igen helt och hållet, men det var ingen höjdare.. :S Aja...Mamma och bror skrattade åt min flopp till försök..haha.. :P

Men nu ska jag gå och lägga mig, imorrn är det skola som sagt..

Puss på er alla!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0