Braaa Gjooort..!

Hej på er alla!
Torsdag, en dag från Fredag wonderbart! :D Ser verkligen fram emot Sandras Fredags-skrik imorrn: Idaaag är det FREEEEDAG!!! a real klassiker! :D Fortsätt så Sandra! :D
Sovmorgon idag, skönt som alltid! ;D Endå segar man på så pass mkt att man är nära att missa bussen trots att man har gått om tid...
Dissade föräldrarna vid frullen och bänkade mig med grötskålen i knät vid TV:en istället och slog på MTV där det bjöds på en hel del sköna beats, kunde dock inte sjunga med pga. all gröt och bananskivor som maldes i munnen, men annars så...
Innan jag gjorde mig iordning satte jag mig framför datan en stund och lekte lite...!
som jag sa tidigáre var jag ute i sista minuten efter att ha stått framför spegeln i ett antal minuter och velat mellan olika halsdukar.. xD Sen sprang jag över åkern med mina finskor och fick lera över hel klacken men det var det värt, god damn it!
 
...Okej nu måste jag skynda, blir inte ett så detaljerat inlägg idag, bror vill ha datorn och skriva klart ett skolarbete, känner stressen här...men jaja låt det gå fort...Han är ju så smart också att han inte tänkt på'et tidigare, haft HELA dagen på sig, vart hemma idag...aja orka bry sig om hans problem..:P

Iallafall..fick utskällning av någon kärring på tunnelbanan, fattade ingenting, hon tyckte tydligen att jag tog "hennes" plats trots att det typa fanns hundra lediga platser att välja bland..usch va hon förstörde min morgon, plötsligt vände hon sig om och hånlog med lite sura inslag i ansiktet och sa: Jaha, det där var ju schysst!!?
Sen satte hon sig mittemot mig, gissa om jag blev sur, satt hela vägen till Liljeholmen och tänkte: Bitch, bitch, bitch...Samtidigt som jag tittade ner eller helt enkelt låtsades byta låt på min mp3...
På vägen till skolan kändes det som ALLA människor gick på mig, puttades fram och tillbaka..

Lunchen var direkt så jag vadrade till matsalen, där mötte man Sandra och Alex, roliga filurer :D
De lyckades tigga till sig pannkakor medans man själv hade noll i IQ och fick inget annat än halvruttna plättar med torkade baconskivor i...Satt där och suktades av Sandras och Alex läckra pannkakor, medans tuggorna av plättarna bara växte och växte i munnnen..
På lunchrasten var det datasalen som gällde, kollade på när Alex spelade Zoo Tyccon, trevligt trevligt...

Sen var det Svenska med Jean banana, ingen höjdare bara en massa om Grekland som vanligt och fönsteröppning :P
Sist hade vi en föreläsning om Sällskapsdjurens sjukdomar medan någon vetrinär, intressant, blev mycket banan ätning i pauserna också...man fick ta en banan, men hemligheten är den att jag tog tre...Lalalalala...
När föreläsningen slutat hade klockan hunnit bli 16.30, men innan Fredrik, jag och Jenny kilade hem stannade vi med Sandra och Alex för att se Alex mästerverk till Zoo (från Zoo tyccon) där han stängde in besökarna, samtidigt som han släppte ut alla dinosaurier, ni kan ju gissa besökarnas öde efter det? Poor guys.. :P

En sväng in till konsum, Fredrik skulle självklart ha sina bullar, fanns inga till hans besvikelse, fick ta vanlijmunk istället, försökte tigga, men utan resultat...
Buss hem med Jennsan, kul som vanligt! :D Jag blev dock förvirrad och trodde att en timme hade 72 minuter... xD

Direkt hem till Anna när bussen kommit till Murkelvägens hållplats, Emma var redan där och vi åt middag tillsammans med hennes mamma och bror, mysigt med tända ljus och allt...! :D Bjöds på en gryta med räkor, sockerärtor, lök och massa annat mums som fick magen glad! :D Tack för maten Annapanna! :D och sällskapet förstås!
Självklart lite efterätt också med chokladpudding, fetta upp sig lite måste man göra! Emma dissade grädden men jag och Anna brassade på rejält, grädde is da shiet!
Kollat lite på resor, lite delade åsikter men det kommer nog gå bra..Gick inte hem förens vid 22.00 tiden, Emma hade stått i en kvart och försökt få upp låset på cykeln innan hon insåg att det var fel nyckel, smart tjejen! xD så vi gick hem, och mina klackskor bara ekade all over da place, pinsamt jodå!
Trevlig kväll! :D

Nu är jag hemma och MÅSTE gå och lägga mig, orkar inte sova på bussen imorrn...! ;D
Bruur börjar bli alldeles för otålig också: Meeh hur mycket skriver du egentligen? En hela uppsats eller!!? 
Säger som han brukar säga: Chillabree... :D

Pusshej

..Btw, drömde värsta madrömmen också.. att Hammarby vann allsvenskan! OMG HEMSKT! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0