Burn Baby Burn!

Tjoooo...Nu är min data sådär HIMLA seg igen, usch asså, ingenting funkar, försökt att lyssna på musik men funkar det? Nähää, istället komme det upp någon jäkla ruta om: "Skicka felrapport" Trots att jag gör som de säger och skickar den där dumma felrapporten funnkar det endå inte...urk..

Idag har jag inte vart i skolan, mådde inte särskilt bra så jag valde å vara hemma...tråkigt tråkigt för jag saknade alla i klassen.. :( De är ju bäst! <3
Skönt var det dock att gå upp lite senare och ligga i sängen och bara stirra upp i taket..Mm yeah, trots att jag inte skulle gå till skolan så gick jag endå upp klockan 9.00, ville inte sova bort hela dagen, nejdå..

Bara tagit det lungt, gått runt som en sjusovare i pyjamas, samtidigt som jag haft rymd papprena framför näsan och pluggat på provet som vi har imorgon, tröttsamt, fattar inte att man ska mosa in allt det där i hjärnan när det endå bara är ett G prov? Hallå Jean? Vaddå onödigt? Mamma tycker varje gång att det är knäppt att vi läser om rymden: Haha sånt gjorde man ju i lågstadiet! mm men jag vet... :P
Jag har alltså gott runt och läst ALLT högt för mig själv som värsta föreläsaren, lär mig bäst så! :D

Annars så har mina små söta katter typ terrat mig hela dagen med sina "mat- och springa ut" behov...Melvin passade dessutom på att bita mig lite småirriterat i stortån samt välta ned stolen som dunkade ned i golvet, suck den katten vill ha  mat HELA tiden, finns ingen botten i han... ;P Även om man skulle ge han fem kilo skulle han endå inte vara nöjd..

Regnat har det gjort hela dagen också, fattar inte att det kan komma så himla mycket vatten från himlen? Eftersom det vart lite småkyligt ute passade vi på att elda lite i brasan på första gången på länge, MYYYS! :D Förutom att det blev varmare luktade det också riktig "fjällstuga" inne i huset...När brasan var som mest aktiv, passade  mamma på att bränna lite gamla räkningar, mohaha, hon satt helt fascinerad och tittade på: Kolla! Va läskigt! det blir alldeles blått jue! tiihii, pappa skötte som vanligt "inkastningen av nytt ved" det är hans område.. :P

Blev bjuden på middag till Anna och Emma J också, men jag var tvungen att tacka nej pga mitt bajsiga prov... :( synd synd...   
Har nyss pratat med Emma L på telefon :D Vi ska kanske gå på cor (eller hur det nu stavas) och spinning på Lördag! =) Sen blev det lite prat om plugget och Emma blev lessen över att jag inte skrivit något nytt på min blogg, så därför skriver jag nu! :D : Anna...Du har inte skrivit nått nytt på din blogg? Jag kan ju inte sitta och läsa gamla grejer! Jag har blivit beroende av den! hahaha nämen ojdå! :P

Men nu ska jag sluta skriva MÅSTE plugga på provet igen, har PANIK!

Pusshej! <3

image601

image602
Våran FINA brasa!

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Naw lilla Anna :O
saknade dig idag

2007-10-11 @ 23:44:43
URL: http://sandwish.blogg.se
Postat av: Anabanana :D

Awww va söt du är sandra!

2007-10-12 @ 18:56:14
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0