Hallåååå? Vart tog du vägen?

Tjooo och godmorgon alla sötisar! :D
Sitter här i skolan, datasal 3 och renskriver till provet, eller inte just nu för nu skriver jag lite blogg men men...
Vår lärare kom aldrig idag, vi alla fick lite damp och gnällde över: Meeh nu kunde vi ju fått sovmorgon....
Sant, men endå rätt bra och plugga lite... :P

Rose sitter och äter munkar, JAG BLIR SUKTAD! =) aja jag får väl hålla mig till lunchen, men jag fattar inte vad det är för fel på min mage, för även om jag äter frukost blir jag endå hungrig efter typ en timme...dumma mage, är du aldrig nöjd eller? :O Ska nog göra en "extreme makover" och byta ut den, för så här kan det inte fortsätta! xD

Jenny sitter och leker med msn den busen, hon är ALDRIG nöjd med sitt jäkla teckensnitt..men kom hon fram litet små ilsket: Men hallå? NU är jag nöjd! Bra Jenny så vet jag, tummen upp!
Aja helt onödigt inlägg..men jag kunde inte låta bli.. :P

Kanske ska berätta lite om min wonderbara morgon för er:
Gick upp klockan 05.00, härliga tider..! :O Var helt kolsvart i hela huset, snubblade över min kläder som jag av någon konstig anledning lagt på golvet vid trappen...?
Åt lite frukost släppte ut min katter som stod på en prydlig kö nedanför dörren..Hoppade in en snabbis i duschen, höll påatt frysa ihjäl när jag gick ut från den ångande duschen, åå där hade jag kunnat stanna hela dagen, men då hade nog jag vart orsaken till att allt varmvatten i hela Stockholm var slut och så stor uppmärksamhet hade jag inte lusta att få..dessutom hade min familj nog blitt pank efter de skyhöga räkningarna ... :O

Anyway, fönade håret med stängd dörr, ville inte väcka hela huset, stod och var livrädd och någon läskig varaelse skulle titta fram bakom garderoben..haha you never know...
Slängde på mig några kläder och gick ned till hallen, tyckte at tdet var jobbigt tyst så jag greppade tag i min mp3 och bröjade lyssna på värsta party beatsen, bästa sättet att vakna upp på morgonen, joo..Sen från ingenstans kom min pappa som hade vaknat...GAHH va rädd jag blev, hoppade till och tjöt till: Men Anna, va du skriker.. klagade pappa, innan han försvann in på toaletten..

Sen ute som vanligt till bussen, börjar bli av en tradition..Stod framför en kille i kön som inte hittade stt busskort, stackaren, så jag gick före och klev på den härliga bussen som var alldeles varm...mitt platsval visade sig dock inte vara någon succe, satte mig längst bak på en stol som var mer eller mindra sönderkörd...blä va unken den var..så jag satte mig motvilligt ned och lutade huvudet mot rutan...
Trodde bussen skulle "spåra ur" i rondellen, värsta guppet, kändes som jag satt på balder på liseberg eller nått... :P
 Världens kö, titta på klockan stup i kvarten: Att hinna eller inte hinna, det är frågan! men hann gjorde jag! Yiiiihuu, mötte Jenny och Sandra G vid övergångsstället, de knackade mig på huvudet, lättskrämd som man är trodde man att det var en farlig förövare som var på väg att hämta mig...Men vilken lättnad det var att se deras glada ansikten, även fast det är Måndag! :D
Jenny hade köpt en jättesnygg skinnjacka, så unde rhela vägen till skolan skojade vi om att hon skulle köpa lite mer skinngrejer, så hon skulle bli "the skinn women" haha med läderstövlar, tajta skinnbyxor, skinnhandskar, skinnmössa, skinnpiska, ja hela kittet! xD

Så det var resan till skolan å nu sitter jag här, ska nog låta Jenny gästblogga lite :P Eller nää hon vägrade tydligen, men nu har jag lyckats övertala Sandra, JAA! busigt...

Sandra gästbloggar Anabananas bloggish:

HELO :D
JAG vill oxå vara med här :D
HAha, irriterad på Adrienne vart är hon :O?
haha, Sandra som pratar ;)
<3
P.s hatar måndagar!!! D.s

Roligt, men nu ska jag gå och terra Fredrik som inte klara av ett spel på hamsterpaj..moahha..
Åhh eller den planen rann ur sanden, han klarade det! *applåder*

Hejsvejs! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0