Idol 2007

Tjooo! Min blogg strular igen, orkar inte lägga in ett helt inlägg för allt försvinner väl då...
Tänkte istället lägga in ett klipp på min favvorit i idol, Christoffer! ;D
Inte det senaste framträdandet, men så BRA så jag dör...

Btw så var det lite synd att ännu en tjej skulle åka ut ur idol idag, Evelina..men vad ska man göra?

Lite vad jag tyckte om framträdandena:

Andreas:
Snacka om överraskning, satt som ett stort frågeteckan vid TV:en, underbar röst och för en gångs skull lite känsla.. :P
Amanda: Inte min favvo, men ganska bra antar jag, ingen bra låt iallafall....
Daniel: Alltid bra, kanske lite lam idag, men det förstår jag så mkt känslor som det var för honom att sjunga den låten, var nästan så att till och med jag höll på att fälla en å annan tår..
Sam: Asså...Känsla JA, röst NJAA...vet inte rikigt vad jag tycker..och så hans grimaser på det hela, liiiite för mkt..Men låten är GRYM, love it! :D
Marie: Hej och hå gåshud, Carola släng dig i en stor fet vägg...BRA!
Mattias: ...lite trist...good sometimes.. =)
Evelina: Man blev på danshumör när hon skuttade fram och tillbaka på scenen, goodeligood..
Christoffer: Yeah I LIKE! BÄST! :D Hans framtid skiva - Vill ha!

Men seriöst, ALLA är stora talanger! =)



Christoffer Hiding - All my Life...

Godnatt...imorrn kommer lite om idag... (det lät inte lite skumt)

Kommentarer
Postat av: natalie

hejsan anna .
hiihiiii , hur lägger
man ut en film på sin blogg ?

2007-10-26 @ 23:46:39
URL: http://nattapatta.tjejsajten.se/
Postat av: Anabanana :D

Tjooo! ;D thii..hmm ska se om jag kan förklara...fast du har väl en annan blogg? Men iaf..Man går in på youtube, klickar på den filmen man vill ha, när du har filmen framför dig ska det antingen under eller vid sidan om den finnas en "spalt" där det står EMBED och en massa text efter, texten kopierar du och klistrar in på din blogg (fast jag vet inte hur din blogg funkar så..hehe men på min blogg ska man klistra in den på HTML sidan...Then it will work! Hoppas det funkis!

2007-10-27 @ 11:01:31
URL: http://annsing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0